דיגיטל וטק

לא רק הנבחרת: לא תאמינו מי הרוויח מהמונדיאליטו

לא רק נבחרת ישראל עד גיל 20 חגגה במונדיאליטו. חברת WSC Sports, באמצעות הפיצ'ר החדשני לתקצירים - WSC Stories, חוותה הצלחה מסחררת עם למעלה מ-100,000 צופים בישראל שהתעדכנו בזמן אמת
מערכת ice | 
דניאל שיכמן מנכ"ל WSC ספורט (צילום WSC ספורט)
במהלך טורניר המונדיאליטו ששודר בכאן 11 ובכאן דיגיטל, אוהדי הכדורגל בישראל צפו בזמן אמת באירועים הגדולים של הנבחרת באמצעות הפיצ'ר החדשני WSC Stories, היישר מתוצאת החיפוש הראשונה בגוגל.
אז לא רק השחקנים הצעירים של ישראל חוו הצלחה בזכות המקום השלישי ההיסטורי בו זכו, גם פורמט התקצירים נחל הצלחה עם למעלה מ-100,000 צופים בישראל שהתעדכנו בזמן אמת כאשר הם לא צופים בשידור החי, תוך ניווט בין קטעי הווידיאו של אירועי המשחק.

דניאל שיכמן, מנכ"ל ומייסד-שותף WSC Sports, מסר: "הפיצ'ר החדש של החברה, WSC Stories מביא איתו שיתופי פעולה חובקי עולם עם הגופים הבכירים ביותר. גם כאן בארץ יחד עם כאן איתם שיתפנו פעולה במונדיאל בקטאר ועכשיו גם במונדיאליטו עם הנבחרת הלאומית המרגשת שלנו. אנו שמחים להיות חוד החנית הטכנולוגית בישראל ולייצר חוויות צפייה חדשות, עדכניות וטכנולוגיות עבור אוהדי הספורט בכל רחבי העולם ובייחוד כאן אצלנו ישראל בעזרת טכנולוגיית AI מתקדמת ויחידה מסוגה בעולם".
פורמט התקצירים WSC Stories הוא פורמט המתעדכן בזמן אמת ומשלב סרטוני וידאו קצרים של האירועים המרכזיים במשחק יחד עם גרפיקה המעניקה לאוהדים חוויה ייחודית המציגה את כל המידע הרלוונטי לאירוע. האירוע המוצג בווידאו, יחד עם מידע נוסף דקת האירוע, החשקן שביצע את האירוע וכו'.
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה