דיגיטל וטק

עוקץ ענק על חשבון Bit: את ההודעה הזו אסור לפתוח

חיים אתגר מזהיר את העוקבים שלו כי העוקץ הידוע חזר: "כבר הזכרנו בעבר את עוקץ הביט. מקפיץ את המודעות כי שוב יש גל. לא לתת פרטים ולא ללחוץ על לינקים"
מערכת ice |  4
עוקץ אפליקציית bit-אילוסטרציה (צילום shutterstock)
זה חזר. ניסיון עוקץ נוסף דרך SMS מטעם bit לכאורה חזר ומתרחש ממש ברגעים אלו. חיים אתגר מגיש קשת 12 חשף בסטורי בחשבון האינסטגרם שלו, כי הודעה שמתחזה להיות כזו שנשלחה מאפליקציית התשלומים Bit, היא הונאה ואין בשום פנים ואופן ללחוץ על הלינק שבתוך המסרון.
"כבר הזרכרנו בעבר את עוקץ הביט. מקפיץ את המודעות כי שוב יש גל. לא לתת פרטים ולא ללחוץ על לינקים",עתב אגר והוסיף צילום מסך של העמוד הראשי מהדף אליו נכנסים ונתקלים בעוקץ.
 
כאמור, בימים האחרונים שוב אלפי ישראלים קיבלו את ההודעה הזו במסרון או במייל ממתחזים לאפליקציית bit, ושם נאמר כי עליהם לעדכן מיידית את אמצעי התשלום לחשבון שלהם באפליקציה. אך ברגע שלוחצים "לעדכן", נכנסים לעמוד מאוד מקצועי שדומה לביט ושם מתבקשים למלא את הפרטים.
יש לציין כי ניסיון פישינג זה הוא לא יחיד ויש עוד שלל סוגים על חשבון לא מעט גופים כמו הדואר, חברת החשמל, UPS, גם שם אתם מתבקשים למלא את הפרטים, אך עליכם להזהר ואם אתם לא בטוחים במהימנות ההודעה, התקשרו אל המספר הרשמי של אותו גוף,.
תגובות לכתבה(4):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה
  • 4.
    גם העוקץ של הדואר עדיין חי ובועט .... (ל"ת)
    אחד שיודע 06/2023/11
    הגב לתגובה זו
    0 0
    סגור
  • 3.
    כמה טעויות בכתבה אחת ??
    אחד שיודע 06/2023/11
    הגב לתגובה זו
    0 0
    אין הגהה ??
    סגור
  • 2.
    חיים אתגר זה גדול הנוכלים של זמננו! עם 5 כתבי אישום (ל"ת)
    יפעת 06/2023/10
    הגב לתגובה זו
    3 4
    סגור
  • 1.
    יש פתרון: קישור מאובטח SecURL
    מיקי 06/2023/09
    הגב לתגובה זו
    0 1
    היכנסו ל https://SecURL.xyz בקשו מהבנקים מחברות האשראי, מחברת החשמל, מהדואר, ומעמותות המבקשות תרומות להתקשר עם חברת SecURL כדי להגן עליכם ולאבטח את הקישורים שלהם, וכך תדעו שהקישור אמיתי עוד לפני שתיכנסו אליו.
    סגור