דיגיטל וטק

סוף לבדידות: אפליקציית ההיכרויות באמבל משיקה פיצ'רים חדשים

הפיצ'ר המרכזי הוא Speed Dating, אחת לשבוע ובכל יום חמישי ב-19:00 תהיה האפשרות להיכנס לשיחת BlindDate עם משתמש רנדומלי שנבחר באמצעות האלגוריתם המתקדם של האפליקציה, בהתאם להעדפות שכל משתמש סימן
מערכת ice | 
אפליקציית באמבל (צילום באמבל)
באמבל (Bumble), האפליקציה שבה האישה עושה את הצעד הראשון, משיקה חבילת פיצ'רים חדשים בישראל שנועדו להפוך את ההיכרויות לידידותיות ומהנות יותר.
הפיצ'ר החדש הראשון הוא Speed Dating, המחזיר את אירועי הספיד דייטינג המוכרים מהעבר לחוויית ההיכרויות באפליקציה, המאפשר למשתמשים להיכנס לשיחה ולתעדף אישיות על פני משיכה פיזית. הפיצ'ר החדש של Speed Dating מחייב את המשתמשים להתחיל שיחות מבלי לראות תמונות של האדם האחר, עם תמונות פרופיל מוסתרות במשך שלוש דקות ראשונות של התכתבות. בתום הזמן, ישאלו אם ירצו להמשיך בשיחה ואם שניהם מסכימים, הצ'אט יפתח לצפייה, הם יוכלו להמשיך את השיחה והפרופילים יהיו זמינים לצפייה.
נעמי ווקלנד, סגנית נשיא באמבל אירופה: "הפיצ'ר החדש, Speed Dating יוצר ציפייה והתרגשות, ומאפשר למשתמשי באמבל לבנות קשרים המבוססים על אישיות ותחומי עניין, שהם אינדיקטורים נכונים הרבה יותר להתאמה מאשר מראה. באמבל ערכה מחקר בקרב משתמשי האפליקציה, וממצאיו מראים כי רוב האנשים בקהילת באמבל בישראל (63%), העידו על עצמם שהם מתמקדים יותר בבגרות רגשית מאשר בדרישות פיזיות".
בכל יום חמישי בשעות 19:00-20:00, קהילת באמבל בישראל תוכל להיכנס ל-Speed Dating כדי למצוא חיבור אותנטי, וליהנות מדרך חדשה להכרויות בשנת 2023. החוויה זמינה באפליקציה של באמבל בכל שבוע, והמשתמשים יוכלו להיכנס לצ'אט על ידי לחיצה על סמל שעון העצר בראש האפליקציה. האלגוריתם בוחר את הזוגות ב-Speed Dating לפי העדפות מיקום, גיל ומגדר.
Speed ​​Dating הוא חלק מחבילת פיצ'רים חדשים הכוללים גם את Compliments, המעניק לקהילת באמבל את ההזדמנות להחמיא ולהתחיל את השיחה בצורה חיובית.
Compliments, הוא פיצ'ר שמאפשר להציג הודעה עם מחמאה לפני התאמה, המאפשר למשתמשים לבלוט יותר לפני החיבור בצ׳אט. פרגון וטוב לב חשובים בבאמבל ולכן אלה המשתמשים בפיצ׳ר ה-Compliments בעלי סבירות סטטיסטית גבוהה יותר להתאמה וסיכוי גבוה יותר לנהל דיאלוג איכותי.
נעמי ווקלנד, סגנית נשיא באמבל אירופה: "בבאמבל אנו דוגלים בכוחם של חיוביות וטוב לב, וכאשר מחמאות (compliments) הן הבסיס לשיחה, הקרקע מוכנה לתחילת קשר בצורה הטובה ביותר. שליחת מחמאה בבאמבל היא פשוטה כמו שליחת הודעה מפרגנת כאשר נתקלים בפרופיל של מישהו שאתם חולקים איתו עניין משותף, כגון טעם מוזיקה או סרט אהוב".
הפיצ'ר האחרון הוא, Recommend to a Friend המאפשר למשתמשי האפליקציה לעזור לחברים ליצור קשרים חדשים. אם למשל נתקלת בפרופיל בבאמבל שלא מתאים לך, אבל אולי מתאים למישהו שאתם מכירים, כעת תוכלו לשתף ישירות קישור לפרופיל הבאמבל שלו ולהכיר ביניהם.
נעמי ווקלנד, סגנית נשיא באמבל אירופה: ״כולנו מכירים את ההרגשה הזו כשאתם נתקלים בפרופיל שמתאים בדיוק לחבר/ה הקרוב שלכם. עכשיו אתם יכולים לעזור להם להכיר, על ידי שיתוף הפרופיל המושלם והמומלץ״.
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה