דיגיטל וטק
עוקץ מטורף על חשבון בנק הפועלים: זו ההודעה המסוכנת
ניסיונות העוקץ לא מפסיקים לצוץ והפעם על חשבון הבנק הגדול בישראל. מיליוני הלקוחות שלו עשויים לעמוד בפני שיטת עוקץ שמופנית אליהם באמצעות הזדהות נוכלים כבנקאי שאמור להעביר להם תשובה כביכול. כך פועלת השיטה שיש להיזהר ממנה. הבנק מזהיר: "ש להיכנס לחשבונות ואתרים רק באמצעות האתר הרשמי דרך הדפדפן"
מקרי העוקץ וניסיונות ההונאה ממשיכים לצוץ מסביבנו, והפעם מדובר בהונאה שמופנית כלפי לקוחות הבנק הגדול בישראל, בנק הפועלים כאשר מי שקיבלו הודעה בהולה הם לקוחות הבנק. משתמשי השירותים הדיגיטליים של הבנק, נוכחו היום לגלות שמחכה להם לכאורה מסר מהבנקאי האישי שלהם.
אם קיבלתם הודעה לפיה: "עליכם ליצור קשר עם הבנקאי", כדאי שתשימו לב טוב לכל האותיות בהודעה הזו, כך כנראה תזהו שמדובר בעוקץ חדש שמנסה לדלות מכם את הפרטיים האישיים לרבות פרטי חשבון הבנק ופרטי הזיהוי שלכם.
אלפי מסרונים כאלו נשלחו בשבוע האחרון ללקוחות בנק הפועלים, אבל חדי העין הבחינו כי האות I מופיעה פעמיים במילה "הפועלים" במקום האות L, טעות שכמובן לא היו עושים בבנק. כאמור, בהודעה נכתב, "ממתינה לך תשובה מהבנקאי", כאשר צורך קישור המתחזה לאתר של בנק הפועלים. המטרה של הנוכלים היא שתזינו את פרטיכם האישיים כולל הסיסמאות ומספרי האשראי שלכם כדי שיוכלו להשתמש בהם.
מבנק הפועלים נמסר בתגובה: "ככלל, נציגי הבנק לא יבקשו באופן יזום סיסמאות אישיות, במידה ולקוח נדרש לעשות כן על ידי גורם כלשהוא, יש לסרב ולדווח על כך מיידית למוקד שירות הלקוחות של פועלים באינטרנט בטלפון *2409. יש להיכנס לחשבונות ואתרים רק באמצעות האתר הרשמי דרך הדפדפן ולא באמצעות קישורים שנשלחים בהודעות".
ניסיונות העוקץ הפכו להיות עניין שבשגרה בתקופה האחרונה, כשהנוכלים מפעילים מניפולציות שונות כדי להשיג פרטי חשבון ולמשוך כספים מאזרחים תמימים. ז'אנר הבנקים בסיפור הזה לא התחיל עם המקרה הזה, וכבר ראינו מקרי עוקץ על גבי לקוחות בנק כמו זה שנחשף לפני כחודש בהקשר של בנק דיסקונט.
ניסיונות העוקץ הפכו להיות עניין שבשגרה בתקופה האחרונה, כשהנוכלים מפעילים מניפולציות שונות כדי להשיג פרטי חשבון ולמשוך כספים מאזרחים תמימים. ז'אנר הבנקים בסיפור הזה לא התחיל עם המקרה הזה, וכבר ראינו מקרי עוקץ על גבי לקוחות בנק כמו זה שנחשף לפני כחודש בהקשר של בנק דיסקונט.
עוד ב-
למי ששכח, כבר לפני כשנתיים שלח תושב חולון מאות מסרונים לאזרחים כביכול מטעם דיסקונט ובו קישור לדף של דיסקונט, מזויף ושם התבקשו לעדכן פרטי אשראי ולעדכן את הנתונים האישיים. מאז נעשו עוד לא מעט ניסיונות דומים להונאות על חשבון הבנקים.
הכתבות החמות
תגובות לכתבה(0):
תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה
חזור לתגובה