דיגיטל וטק

PornHub הכריזה על מחאה, ותושבי המדינה הזו נחסמו לצפייה

אתר הפורנו הפופולרי יוצא נגד החוק שהולך ומתפשט בארה"ב, ודורש אימות גלישה באתרים למבוגרים באמצעות תעודת זהות. "מתן תעודת זהות אינו הפתרון היעיל ביותר להגנה על המשתמשים שלנו"
מערכת ice | 
פורנהאב (צילום shutterstock)
תושבי מדינת יוטה בארה"ב שנכנסו השבוע לאתר הפורנו פורנהוב קיבלו הפתעה בלתי צפויה וכנראה גם מאכזבת. אתר הפורנו ניתק את הגישה לתוכן שלו לכל מי שיש לו כתובת IP של יוטה. המבקרים באתר יראו במקום זאת סרטון של הכוכבת צ'רי דה-וויל, המסבירה מדוע האתר נחסם.
המהלך של אתר התוכן למבוגרים, הוא מחאה בתגובה לחוק שייכנס לתוקף היום.
חוק דרישות גיל לצפייה בפורנוגרפיה באינטרנט מחייב אתרי פורנוגרפיה לאמת את גיל המשתמשים שלהם על ידי מידע אישי מתעודות זהות שהונפקו על ידי המדינה. החוק גם מאפשר להורים לקטינים שנתקלו בפורנוגרפיה או בחומרים אחרים הנחשבים כמזיקים לתבוע חברות שאינן מצייתות לחוק החדש.
"בעוד שבטיחות וציות עומדים בראש המשימה שלנו, מתן תעודת זהות בכל פעם שאתה רוצה לבקר בפלטפורמה למבוגרים אינו הפתרון היעיל ביותר להגנה על המשתמשים שלנו, ולמעשה יסכן את הילדים ואת הפרטיות שלכם." דה-וויל מציינת בסרטון מטעם פורנהאב. "בנוסף, חובת אימות גיל ללא אכיפה מתאימה נותנת לפלטפורמות את ההזדמנות לבחור אם לציית או לא. כפי שראינו במדינות אחרות, זה רק מוביל תנועה לאתרים עם הרבה פחות אמצעי בטיחות".

דה-וויל ממשיכה ומסבירה על שיטה חלופית לאימות גיל, שתדרוש מהמשתמשים להזדהות באמצעות המכשירים שלהם. פורנהאב לא יהיה נגיש לתושבי יוטה עד ש"יוצע פתרון אמיתי", היא מוסיפה, וקוראת לאנשים לפנות לנציגי המדינה שלהם כדי לדרוש "פתרונות אימות מבוססי מכשירים".
MindGeek, חברת האם של Pornhub, פרסמה את אותן הודעות באתרים אחרים שלה כמו Redtube, Brazzers ו-YouPorn, לפי Axios.
סעיפי חקיקה דומים הועברו בלואיזיאנה, ארקנסו ומיסיסיפי המחייבים משתמשים באתרים פורנוגרפיים לאמת את גילם באמצעות תעודות זהות ממשלתיות. שורה של מדינות אחרות החלו בתהליך של הכנסת חוקים דומים.
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה