דיגיטל וטק

חולמות על הגדלת חזה? זה שיתוף הפעולה החדש שכדאי להכיר

חברת סטרטסיס מודיעה שהתקשרה בהסכם חדש עם חברת קולפלנט ויחד הן יאגדו את הטכנולוגיות שלהן כדי ליצור שתלי שד וכדי לקדם את מוצרי ההדפסה הביולוגית אחת של השנייה
מערכת ice | 
ניתוח פלסטי (צילום shutterstock)
חברת סטרטסיס, המובילה במתן פתרונות הדפסה תלת-ממדית של פולימרים, מודיעה כי התקשרה עם חברת קולפלנט בהסכם פיתוח ומסחור משותף. במסגרת ההסכם החברות יפתחו פתרון הדפסה ביולוגית של רקמות ואיברים אנושיים המבוססים על טכנולוגיית הדפסה תלת-ממדית.
שיתוף הפעולה החדש יכנס את המדפסת הביולוגית של סטרטסיס ואת הדיו הביולוגי של קולפלנט. אלו יחד יצליחו ליצור שתלי שד חדשניים מבית קולפלנט המעוצבים לאפשר שיקום של רק השד הטבעית, בלי לעורר תגובה חיסונית. כך יינתן מענה מהפכני להליכים אסתטיים ומשחזרים - בו זמנית. כמו כן, על פי ההסכם החברות יקדמו את מוצרי ההדפסה הביולוגית אחת של השנייה.
מנכ"ל סטרטסיס, ד"ר יואב זייף, מסר "באמצעות שיתוף הפעולה עם קולפלנט, יש לנו הזדמנות חשובה לשנות את עולם הבריאות ולשפר את חייהם של מטופלים העוברים הליכי שחזור או הגדלת חזה. הסכם זה תואם היטב את האסטרטגיה שלנו לספק פתרונות מלאים ליישומי תעשייה בעלי צמיחה גבוהה עם מערכת השותפים שלנו, וקנה המידה של הייצור ויכולות ההדפסה התלת-ממדיות המדויקות של טכנולוגיית P3 Programmable Photopolymerization של סטרטסיס מתאימים במיוחד ליישומי הדפסה ביולוגית. אנו מאמינים שהשותפות עם קולפלנט תאפשר לנו להאיץ את התיעוש של הדפסה ביולוגית לרפואה רגנרטיבית, ואנו מצפים לשתף פעולה לקראת מסחור מוצלח של שתלי החזה הרגנרטיביים החדשניים של קולפלנט ומעבר לכך".
 
יחיאל טל, מנכ"ל קולפנט, הוסיף: "סטרטסיס היא מובילה בייצור בתחום התלת מימד והחומרים ואנו שמחים לשתף איתה פעולה ביוזמה הטרנספורמטיבית הזו. הטכנולוגיות המשולבות, החלוציות, של שתי החברות, ישפרו משמעותית את תהליך הפיתוח והייצור, כך שיהיו לנו את האמצעים היעילים ביותר לפתח ולייצר שתלי שד רגנרטיביים וכן רקמות ואיברים פוטנציאליים אחרים. אנו מאמינים כי לשתל  הרגנרטיבי מבוסס הקולגן שלנו יש פוטנציאל להתגבר על האתגרים בפרוצדורות קיימות בתחום אשר עושה שימוש בשתלי סיליקון או בהעברת רקמות שומן עצמיות".
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה