דיגיטל וטק

פייסבוק מתחרטת: זה השינוי שהמשתמשים חיכו לו עשור

פייסבוק החליטה לשקול מחדש את השינוי שביצעה באפליקציה לפני כעשור. כחלק מהשינוי שבוצע, המשתמשים אולצו להוריד אפליקציה נוספת על מנת להשתמש בצ'אט עם חבריהם לאפליקציה
מערכת ice | 
פייסבוק ומסנג'ר (צילום unsplash)
פייסבוק החליטה לפני כעשור, לפצל את הצ'אט ששימש את המשתמשים ואילצו את המשתמשים להוריד אפליקציה נפרדת הנקראת מסנג'ר. כעת, בוחנים מחדש בחברה את הצעד שהם ביצעו. כזכור, כאשר פייסבוק ביצעה את הפיצול, מנכ"ל החברה, מארק צוקרברג הסביר כי הפיצול יאפשר חוויה טובה יותר למשתמשי האפליקציה.
מנהל פייסבוק, טום אליסון אמר בראיון ל- CNN כי "במשך כמעט 20 שנים היינו ידועים בתור המקום שמחבר חברים ומשפחה, אבל בעשרים השנים הבאות אנחנו עובדים על להיות ידועים בתור מקום לגילוי חברתי. לעזור לך להתחבר עם האנשים שאתה מכיר, האנשים שאתה רוצה להכיר והאנשים שאתה צריך להכיר".
צעד זה הוא עוד קרב במלחמה בין "מטא" ל"טיקטוק" כאשר האחרונה מציעה אפשרויות צ'אט המובנים באפליקציה, ללא צורך להוריד אפליקציה נוספת. צעד זה מגיע ברקע החשש של פייסבוק מעליית הגיל הממוצע של המשתמשים בפייסבוק עקב החוסר הצלחה שלהם למשוך צעירים לאפליקציה.
בבלוג של החברה נכתב כי "בניגוד לדיווחים אחרים, פייסבוק לא מתה ולא גוססת, אלא חיה ומשגשגת עם 2 מיליארד משתמשים יומיים פעילים". לפי דיווח בניו יורק טיימס צעירים אפילו לא יודעים שהם משתמשים בפייסבוק כאשר הם סימנו בטעות תיבה שמאפשרת לאינסטגרם לשתף את התכנים שלהם גם בפייסבוק.
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה