דיגיטל וטק

פלאפון בעסקה עם הלקוחות: על מה תוכלו לקבל 520 שקל?

השעה לטרייד אין: פלאפון החלה להציע טרייד אין לשעונים חכמים של אפל. השעונים אותם ניתן להחזיר הם: אפל ווטש 3, אפל ווטש 4, אפל ווטש 5, אפל ווטש 6, אפל ווטש 7, אפל SE והסכום אותו יקבל הצרכן נע בין 80-520 שקלים לפי סוג השעון, הסדרה, מצבו, גודלו וגילו
מערכת ice | 
סניף פלאפון (צילום Magma Images)
חברת 'פלאפון' החלה להציע טרייד אין גם לשעונים חכמים של אפל, במקביל לשירות הזהה הניתן לטלפונים סלולריים. בפלאפון ציינו כי על מנת לבצע את הטרייד אין, על השעון להיות במצב תקין, ללא שברים או סדקים, וכי בתמורה הלקוחות יוכלו לבחור שעון או טלפון סלולרי חדש מכל סוג תוך קיזוז ערך הישן מהחדש ולמעשה לחסוך מאות שקלים על הקנייה.
השעונים אותם ניתן להחזיר הם: אפל ווטש 3, אפל ווטש 4, אפל ווטש 5, אפל ווטש 6, אפל ווטש 7, אפל SE והסכום אותו יקבל הצרכן נע בין 80-520 שקלים לפי סוג השעון, הסדרה, מצבו, גודלו וגילו.

"טרייד אין זו דרך פשוטה לחסוך לא מעט כסף ולהוזיל משמעותית רכישה של שעון חכם או טלפון סלולרי", אמר דרור בהט, סמנכ"ל השיווק של פלאפון. "אנחנו שמחים להרחיב את שירותי הטרייד אין שלנו גם לשעונים חכמים ולאפשר ללקוחות להחליף או לשדרג מכשיר שברוב המקרים היה נשאר במגירה".
שוק השעונים החכמים צמח בשנה האחרונה בכ-40% אחוזים. בישראל נרשמות למעלה מ-100 אלף מכירות בשנה כאשר מחיר השעון הממוצע הוא מעל 1000 שקלים. הטרייד אין לשעונים החכמים של אפל, אותו מציעה כעת פלאפון מצטרף לשירות הטרייד אין הקיים לסמארטפונים ובאמצעותו ניתן לקבל מענק החזרים של עד 3,000 שקלים עבור מכשיר סלולרי ישן.
 
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה