השוק

פלאפון במהלך ענק: אלה המוצרים החדשים שתמכור חוץ מפלאפונים

החברה תמכור מסכי טלוויזיה, מקרני וידאו, אביזרי סאונד, מצלמות דרך לרכב, שואבי אבק, סירי טיגון ומיקסרים במחירים תחרותיים ועם משלוח חינם ומהיר עד הבית. את המוצרים ניתן לרכוש באתר החברה וב-40 הסניפים ונקודות המכירה של פלאפון בכל רחבי הארץ. שוק מוצרי החשמל בישראל גלגל כ-12 מיליארד שקלים בשנת 2022
מערכת ice |  1
אייפון 13, חברת פלאפון (צילום Magma Images, מתוך אתר apple)
חברת פלאפון נכנסת לשוק מוצרי האלקטרוניקה והחשמל לבית והחלה למכור לראשונה: מסכי טלוויזיה, מקרני וידאו וקול, רמקולים, סטרימרים, שואבי אבק, בלנדרים, מעבדי מזון ועוד במחירים תחרותיים. את המוצרים ניתן לרכוש באתר החברה וב-40 הסניפים ונקודות המכירה של פלאפון בכל רחבי הארץ.
בפלאפון ציינו כי זמני האספקה של מרבית המוצרים יהיו מהיום למחר, עם משלוח חינם עד הבית וללקוחות פלאפון תהיה אפשרות לשלם על המוצרים בחשבונית החודשית ובכך לא להפחית עם הרכישה את מסגרת האשראי החודשית בבנק.

שוק מוצרי החשמל בישראל גלגל כ-12 מיליארד שקלים בשנת 2022, כך על פי נתוני חברת המחקר GFK. בחלוקה לקטגוריות מצאו ב-GFK כי בשנה שעברה מכירות מכשירי סלולר, שעונים חכמים ואוזניות עם מיקרופון נאמדו במעל ל-3 מיליארד שקלים. גם מכירות מוצרים לבנים, הכוללת מקררים, תנורים, מכונות כביסה מדיחים ועוד, נאמדו במעל ל-3 מיליארד שקלים, ואילו מכירת מוצרי אלקטרוניקה, כגון טלוויזיות ורמקולים, נאמדה ב-2022 במעל למיליארד וחצי שקלים.
פלאפון בחרה להגדיל את הכנסותיה באמצעות כניסה לשוק זה ומכירה של המוצרים המובילים בכל קטגוריה, זאת לצד שירות ללקוח ברמה גבוהה, ניצול הפריסה הגיאוגרפית הרחבה של החברה בארץ והיכולת לספק את המוצרים במהירות.
"הפריסה הרחבה של פלאפון ברחבי הארץ, יחד עם שירות המשלוחים המיומן והמקצועי שלנו שפועל בהצלחה כבר שנים רבות, יאפשרו לנו לספק את המוצרים מהיום למחר, לא רק ללקוחות פלאפון", אומר דרור בהט, סמנכ"ל השיווק של פלאפון. "אנחנו מציעים מחירים תחרותיים, מוצרים איכותיים ושירות מצוין ואדיב, מה שיהפכו את הקנייה של מוצרי חשמל ואלקטרוניקה בפלאפון למשתלמת במיוחד", הוסיף בהט.
תגובות לכתבה(1):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה
  • 1.
    פלאפון גובה מעל 20 אחוז ריבית שנתית על תשלומים
    עמי לנדסמן 01/2023/26
    הגב לתגובה זו
    1 0
    פלאפון מאוד לא משתלמת ברכישת טלפונים ומכשירי חשמל ,היות והיא גובה עשרות אחוזי ריבית על תשלומים בעוד כולם 36 תשלומים ללא ריבית
    סגור