דיגיטל וטק

וואטסאפ מביאה לאייפון "חידוש" בן 5

משתמשי אייפון זכו בסוף השבוע לעדכון לאפליקציית וואטסאפ, שכולל כמה חידושים שהגיעו למכשירים מבוססי אנדרואיד בשבועות האחרונים – אך גם אחד משמעותי מאוד שהיה זמין בכל מכשיר אחר כבר מהעשור הקודם
יאיר מור |  1
וואטסאפ (צילום vecteezy)
אם אתם אוהבים לבצע שיחות וידאו בוואטסאפ, אבל רוצים גם אפשרות לעשות עוד דברים במקביל על מסך הסמארטפון – כעת תוכלו לעשות זאת גם באייפון.
בסוף השבוע שחררה החברה עדכון לאפליקציה שלה עבור הסמארטפונים של אפל, וכפי שאפשר לראות בתמונה, התכונה הראשונה שמונה החברה ברשימת השינויים היא תמיכה במצב המכונה "תמונה-בתוך-תמונה" – כלומר חלון צף על גבי המסך עבור תכני וידאו.
מדובר ב"חידוש" שהושק עבור מכשירי אנדרואיד בבטא כבר ב-2017, ובגרסה הכללית למכשירים הללו ב-2018, כך שהאפליסטים קופחו במשך זמן רב מאוד בלי האפשרות הזו. כעת, הם יכולים ליהנות מהאפשרות להשתמש במכשירים שלהם תוך כדי שיחות וידאו בוואטסאפ מבלי שהתמונה – גם שלהם וגם של מי שאיתו הם מדברים – תיעצר. היא פשוט תופיע כחלון שאפשר להגדיל, להקטין ולהזיז על גבי האפליקציות האחרות הפתוחות על המסך.
התכונה החדשה היתה בבדיקות בקרב בודקי בטא בחודשיים וחצי האחרונים, וכעת אמורה, לפי מה שכתבה החברה בחנות האפליקציות של אפל, להיות זמינה לכולם – אם לא מייד אזי "בשבועות הקרובים". בנוסף, כוללת הגרסה החדשה גם את החידושים האחרים שהגיעו לאחרונה לאפליקציית וואטסאפ באנדרואיד: שמות ותיאורים ארוכים יותר לקבוצות, הוספת הערות לקבצים מצורפים ואווטארים.
תגובות לכתבה(1):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה
  • 1.
    לול
    איש הלול 02/2023/19
    הגב לתגובה זו
    0 0
    קיים כבר בטלגרם *לאייפון* שנים. ליצנים.
    סגור