דיגיטל וטק

חברת ThetaRay מרחיבה פעילות לתחומי ה-Insurtech

חברת ThetaRay המספקת טכנולוגיית ניטור עסקאות מבוססת בינה מלאכותית, חתמה על הסכם לנטר ולהגן על תשלומי תביעות הביטוח של חברת ה-InsurTech האמריקאית Piie 
מערכת ice | 
מארק גזית (צילום יחצ, shutterstock)
ThetaRay, ספקית מובילה של טכנולוגיית ניטור עסקאות מבוססת בינה מלאכותית, ו-Pie Inc., חברת InsurTech אמריקאית, המספקת מנוע תשלומים מתקדם לתשלומי תביעות ביטוח - הודיעו כי חתמו על הסכם בו Piie תטמיע את הפתרון פורץ הדרך של ThetaRay לניטור ואבטחת תשלומי תביעות הביטוח של Piie.
באמצעות ההסכם, Piie (Payments Intelligent Integration Engine) תשלב את פתרון AML לניטור עסקאות מבוסס בינה מלאכותית של ThetaRay כדי לנטר ולזהות חריגות המצביעות על חשד לפשיעה פיננסית בפלטפורמת התשלומים כשירות שלה הכוללת תמיכה ביישומים ניידים.

Ritesh Kirad, מנכ"ל Piie Inc. ציין כי: "יכולות ניטור AML המתקדמות של ThetaRay משלימות את ההתמקדות של Piie בארכיטקטורת תשלומים מודרנית ומאובטחת שמפחיתה עלויות, משפרת את היעילות ומשמחת את המבוטחים".
Piie, פלטפורמת תשלומי הביטוח שבסיסה בשארלוט, צפון קרוליינה, משרתת את תעשיית הביטוח עם פתרון תשלומים בזמן אמת מבוסס בינה מלאכותית. השימוש בפתרון SONAR של ThetaRay לניטור העסקאות שלה, ישפר ויחזק עוד יותר את בקרות הסיכונים החזקות הנוכחיות של Piie.
"Piie מחוללת מהפכה בעיבוד התשלומים במגזר הביטוח", אמר מארק גזית, מנכ"ל ThetaRay. "אנו גאים לשתף פעולה עם חברת insurtech המתמקדת בתשלומים דיגיטליים המשפרים את חווית הלקוח, ומאפשרים לחברות לעבד תשלומי ביטוח בעלויות נמוכות יותר ובמהירות ודיוק גבוהים יותר".
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה