שיווק ופרסום

פרטנר במבצע מיוחד: כמה יעלה לכם הסמסונג גלקסי החדש?

אחרי שסמסונג השיקה את הסמסונג גלקסי החדש, פרטנר יצאה במבצע נפלא ללקוחות בישראל. אז כמה תשלמו עבור מכשיר חדש מסדרת הסמארטפונים, ואיזו הטבה תקבלו ברכישה?
מערכת ice | 
סדרת גלקסי S23 (צילום יח"צ סמסונג)
סמסונג יצאה בבשורות נפלאות ללקוחות שלה אחרי שהשיקה אתמול (רביעי) את הסמסונג גלקסי החדש שלה. מי שפרסמה את המחירון המלא שלה בישראל על סדרת הסמארטפונים החדשה של סמסונג היא חברת הסלולר פרטנר.
קבוצת התקשורת פרטנר עדכנה  אמש כי היא החלה במכירה המוקדמת לסדרת Galaxy S23 החדש של. Samsung Galaxy S23 128 יעלה 3,299 שקל. Samsung Galaxy S23 Plus 256 יעלה 3,999 שקל. Samsung Galaxy S23 ultra 256 יעלה 4,949 שקל. במסגרת המכירה המוקדמת, ייהנו הרוכשים הראשונים מערכת אביזרים במתנה בשווי 799 שקל הכוללת אוזניות Galaxy Buds 2  וכן כיסוי שקוף ומטען אלחוטי מהיר מקוריים של Samsung.
במקביל להשקה, תציע חברת התקשורת פרטנר הטבה אטרקטיבית לרוכשים בחנויות ובמוקדים הטלפונים של 15% הנחה על שעוני Samsung מדגמי Galaxy Watch 5 ו-Galaxy Watch 4. כמו כן, הרוכשים יוכלו ליהנות גם מהטבת Trade-Up מוגדלת  של עד 3,000 שקל בהחזרת מכשיר ישן. פרטנר היא יבואן רשמי של Samsung בישראל המספקת אחריות יצרן ופריסת מעבדות ארצית. 

המחירון של פרטנר
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה