דיגיטל וטק

חברת F5 הגלובלית תקים בישראל מתקן PoP לשירותי ענן

F5 תקים בשנה הקרובה מתקן Point of Presence על מנת לענות על הביקוש הגובר לשירותי הענן המבוזר שלה בישראל
מערכת ice | 
רוני פוגל F5 (צילום יחצ)
חברת F5 הגלובלית תקים בישראל מתקן PoP – Point of Presence על מנת לענות על הביקוש הגובר לשירותי הענן המבוזר שלה, F5 Distributed Cloud. מתקן ה-PoP, שיושק רשמית בתל אביב במהלך 2023, יספק מענה לאלפי ארגונים.
מתקן ה-PoP הפיזי יוקם בהשקעה משמעותית של F5 כחלק מהרשת העננית הגלובלית של החברה, המונה 26 מתקנים סביב העולם, בהם שישה באזור EMEA. רשת זאת הינה רשת אפליקציה-לאפליקציה, המחברת ומאבטחת עבודה בסביבות רב-ענניות, בסביבות היברידיות ובסביבות edge.

רוני פוגל, סגנית נשיא לתחום ענן מבוזר EMEA ב-F5 אמרה: "השוק הישראלי מאמץ את שירותי הענן המבוזר שלנו בקצב גבוה באזור EMEA, שכן עסקים ישראליים מובילים בחדשנות ובפיתוח שירותי דיגיטל בסביבות מגוונות. ניהול האפליקציות בסביבות מבוזרות הוא מורכב. בנוסף, תעבורת האינטרנט הציבורי נמצאת באופן תמידי תחת איומי סייבר. לכן, אבטחת אפליקציות וממשקי API הינה קריטית. הקמת ה-PoP של F5 בישראל עונה על אתגרים אלו במלואם ומעניקה לעסקים ישראלים יתרון תחרותי משמעותי".
ארן אראל, מנהל הפעילות של F5 בישראל, יוון וקפריסין אמר: "השוק הישראלי הוא המוביל באירופה באימוץ שירותי הענן המבוזר של F5. ה-PoP שיוקם יאפשר לאלפי ארגונים ישראליים לנהל עומסי עבודה של אפליקציות ולהגן עליהן, הקמת ה-PoP היא ביטוי למחויבות של F5 לשוק הישראלי. ה-PoP שלנו מתוכנן בצורה אופטימלית לקישוריות אפליקציה-לאפליקציה ולכן בולט בשוק הישראלי עם יכולת לאחד שירותים מרובים, ולשרת אלפי לקוחות מקומיים. הדבר מפשט משמעותית את ניהול האפליקציות ואת אבטחתן וכן את קישוריות הרשת על פני תשתיות מבוזרות".
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה