דיגיטל וטק

טראמפ מגיב לראשונה להחייאת חשבון הטוויטר

הנשיא לשעבר הגיב להשבת חשבון הטוויטר שלו לחיים על ידי אילון מאסק וסירב לחזור לרשת החברתית: "היא עשויה לשרוד, היא עשויה לא לשרוד"

יאיר מור |  1
טראמפ נגד טוויטר
השבת חשבונו של דונלד טראמפ לחיים על ידי שליט טוויטר הטרי, אילון מאסק, לא מרגשת את נשיא ארה"ב לשעבר. להיפך – אמש (שבת) הוא הצהיר כי אין לו שום כוונה לחזור לרשת החברתית שאליה הוא היה כל כך אובססיבי במשך כל תקופת נשיאותו.
"אני שומע שקיבלנו הרבה הצבעות לחזור גם לטוויטר", אמר טראמפ בפגישת וידאו עם הקואליציה היהודית-רפובליקנית שנערכה אתמול לאחר צאת השבת בארה"ב. "אני לא רואה את זה (קורה) כי אני לא רואה שום סיבה לזה. היא עשויה לשרוד, (אך) היא עשויה לא לשרוד".
טראמפ טען כי הרשת החברתית שהקים לאחר חסימתו מכל הרשתות האחרות היא היחידה שבה הוא מתכוון לפעול: "Truth Social מאוד, מאוד עצמתית, מאוד, מאוד חזקה, ואני נשאר שם. (היא) תפסה את מקומה (של טוויטר) עבור אנשים רבים, ואני לא רואה אותם חוזרים לטוויטר".
כזכור, בסוף השבוע ערך מאסק הצבעה בקרב משתמשי טוויטר בשאלה האם להשיב לטראמפ את חשבונו, והתשובה "כן" זכתה לרוב קטן של מעט מעל מחצית מהמצביעים. במקביל, החזיר מאסק ללא סקרים טפשיים את חשבונותיהם של הפסיכולוג הקנדי ג'ורדן פיטרסון, שנחסם בשל ציוץ טרנספובי לכאורה; אתר הסאטירה הנוצרי באבילון בי, שנחסם בשל טענה הזויה של הפצת פייק ניוז; והקומיקאית קאת'י גריפין, שאותה חסם במו ידיו לאחר שהחליפה את שמה ותמונתה לאלו שלו כדי ללעוג לו.
תגובות לכתבה(1):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה
  • 1.
    מאסקופוביה
    דני 11/2022/21
    הגב לתגובה זו
    0 0
    יאיר, אתה רוצה להסביר למה הסקר טפשי לדעתך? זה הדבר ההגיוני ביותר לעשות, לשאול את המשתמשים עצמם.
    סגור