דיגיטל וטק

מכה לאילון מאסק: השופטת דחתה את בקשתו של המיליארדר

מאסק ביקש לדחות את פתיחת המשפט בו יוכרע גורלה של הרשת החברתית. הסיבה לדחיית הבקשה: אפילו עיכוב של ארבעה שבועות עשוי לגרום נזק גדול לטוויטר, ללא הצדקה מספקת"
מערכת ice | 
אילון מאסק (צילום freepik, יוטיוב/ TED)
בית המשפט בדלאוור דחה היום (רביעי) את בקשתו של אילון מאסק לדחות בארבעה שבועות את הדיון בתביעה שתכריע האם ייאלץ לרכוש את טוויטר עבור 44 מיליארד דולר. השופטת קת'לין מקורמיק דחתה את הבקשה מהסיבה שגם עיכוב של ארבעה שבועות בלבד עשוי לגרום נזק כלכלי לטוויטר - ולא קמה עילה מספקת שתצדיק דחייה שכזו. אם הכל יתנהל כמתוכנן, המשפט שמעסיק את עולמות התקשורת וההיי־טק יצא לדרך ב-17 באוקטובר וצפוי להתקיים במשך חמישה ימים בלבד - כנהוג בבתי המשפט בדלאוור שעוסקים בתביעות של חברות טכנולוגיה.
סנגוריו של מאסק הגישו את הבקשה לדחיית המשפט על מנת לעדכן את טיעוניהם לאחר התבטאויותיו של פיטר זטקו, ראש מערך האבטחה של טוויטר לשעבר, שטען כי בפומבי כי טוויטר הטעתה את מאסק ואת הציבור בנוגע למספר חשבונות הספאם והבוטים ברשת החברתית - הגורם שבגינו רצה מאסק לבטל את העסקה מלכתחילה, לפחות כלפי חוץ. למרות שלא אושרה הדחייה, עורכי דינו של מאסק יורשו לתקן את כתבי ההגנה שלהם בתביעה לאור העדות האחרונה.
 
בתוך כך, טוויטר דחתה את טענותיו של זטקו וניסתה להתגונן בפני ההאשמות. לטענתם, טענותיו מציירות "תמונה שקרית" של החברה והן עמוסות לעייפה ב"סתירות ואי־דיוקים". עוד הוסיפו עורכי הדין של החברה כי מאסק רק משתמש בעניין הבוטים כוו לתלות עליו את ביטול העסקה - עסקה שהוא מתחרט שביצע.
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה