דיגיטל וטק

הרובוטים לא מסתפקים במלצרות, מעכשיו גם יכווינו תיירים במלון

חברת ONE ROBOTIX מרחיבה את פעילות הרובוטים המוכשרים שלה, ולאחר שחלשה על תחום ההסעדה עם רובוטים ברשתות בתי קפה ומסעדות החברה מתרחבת לבתי מלון ולחנויות הנוחות. לחברה עשרות רובוטים שהשתלבו במגוון ענפים תוך חודשים ספורים
מערכת ice | 
רובוטים של one robotix (צילום יחצ)
מלצרובוט, חשבון בבקשה: חברת one robotix מובילה את ענף הרובוטיקה בישראל עם עשרות רובוטים בבתי קפה ורשתות כגון בנדיקט, קפה גרג, ביגה וכן בחנויות הנוחות של חברת דלק ישראל. הרובוטים שמציעה החברה משמשים כעוזרי מלצרים לצד רובוטים שמספקים מענה שירותי כגון רובוטים בבתי החולים איכילוב ותל השומר ורובוטים במרכזי יום לקשיש ורשתות שיווק לקידום מכירות.
כעת, החברה מגדילה את פעילותה בענפים נוספים וממש בימים אלו ישולבו הרובוטים במלון הויליג' מרשת מלונות מטיילים מה שמהווה דריסת רגל גם בעולם התיירות וכן עם רובוטים במדעטק, המוזיאון הלאומי למדע, טכנולוגיה וחלל בטכניון בחיפה. בויליג' הרובוטים ישולבו בחדר האוכל של המלון כמי שיסייעו בפינוי כלים מלוכלכים מהשולחנות וכן בחידוש מלאי האוכל בשולחנות הבופה הקיימים. במדעטק, הרובוטים יספקו הכוונה למבקרים, יסייעו בהתמצאות במוזיאון ואף ילוו אותם פיזית לאולמות התצוגה השונים או למתקני המוזיאון, על פי בקשתם ורצונם.
רובוטים כבר אינם נוף חריג במסעדות, בקניונים, בבתי קפה, ברשתות שיווק ובבתי חולים. מי שמובילה את הענף היא חברת one robotix מקבוצת ONE שמשווקת בבלעדי בישראל את הרובוטים של פודו הסינית ושל temi הישראלית. החברה עתידה לשלב בקרוב רובוטים בענפים ובתעשיות נוספות, כך שבקרוב, כמעט בכל תחום שנגיע אליו, יקבל את פנינו לא אחר מרובוט.
עודד טהורי, מנכ"ל one robotix: " הקמנו בקבוצה את חטיבת one robotix מתוך הבנה כי מדובר בתחום שהוא Blue ocean ושל- one היכולות לספק מענה מגוון להרבה סוגים של ארגונים בארץ. בסופו של דבר, הפתרונות שאנו מציעים מטרתם להקל על בעלי עסקים ונותני שירות רבים ואף לחסוך להם בהוצאות שונות"
 
חברת One robotix היא חטיבת הרובוטיקה של קבוצת ONE חברת ה-IT השנייה בגודלה בישראל. החברה מתמחה ברובוטי שירות, רובוטים שנועדו לעבוד בסביבה אנושית ולסייע לאנשים באופן יומיומי. החברה מספקת פתרונות רובוטים מקצה לקצה בהתאם לצורך העסקי של הלקוחות ומלווה אותם לאורך כל התהליך. כמו כן, אנשי החברה מפתחת מוצרים שמאפשרים את ניהול הרובוטים והנתונים שמוצגים בהם בזמן אמת.
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה