דיגיטל וטק

סוני תמכור מוצר – רק כדי שאחרים לא יוכלו

החברה הכריזה על מוצר חדש בסדרת הפלייסטיישן, שנראה כי המטרה היחידה שלו היא למנוע מחברות אחרות למכור מוצרים דומים. מתי הוא יגיע וכמה הוא יעלה?

יאיר מור |  4
אמזון סוני פלייסטיישן 5 (צילום מסך YOUTUBE וטוויטר)
סוני הכריזה השבוע כי החל מהשנה הבאה היא תמכור כיסויים צבעוניים לקונסולות פלייסטיישן 5. כך, יוכלו שחקנים להחליף את כיסוי הפלסטיק הלבן, שאיתו מגיעה הקונסולה מהמפעל, בכיסויים בצבעים שחור, אדום, ורוד, כחול וסגול.

ההכרזה הזו מגיעה יותר משנה לאחר השקת פלייסטיישן 5, שאחת הביקורות העיקריות עליה נגעה לעיצוב השחור-לבן המוזר, שמזכיר מבנים מסרטי מדע בדיוני.  במהלך השנה הזו ניסו לא מעט חברות אחרות להציע לקהל כיסויים בצבעים שונים ומשונים – אך סוני תבעה אותן ומנעה את המכירה, בטענה כי מדובר בהפרת זכויות הקניין שלה.
כעת, נראה שהסיבה היחידה שהחברה טורחת להשיק כיסויים משלה היא להצדיק בבתי המשפט את הטענה שכיסויים של יצרנים אחרים פוגעים בה. אילולא השיקה כיסויים מתוצרתה, היתה עלולה להפסיד במשפט, שכן כיסויים לקונסולה שלה שאינם מתחרים במוצר שלה אינם גורמים לה להפסד כלשהוא.
לצד הכיסויים החדשים לקונסולה תמכור החברה גם בקרי משחק מדגם DualSense בצבעים ורוד, כחול וסגול, לאחר שעד כה היו זמינים רק בשחור ואדום.
הכיסויים השחורים והאדומים יימכרו החל מינואר 2022 במדינות אוסטריה, אוסטרליה, איטליה, אינדונזיה, ארה"ב, בריטניה, גרמניה, הונג-קונג, הפיליפינים, ווייטנאם, טייוואן, יפן, מלזיה, ניו-זילנד, סין, סינגפור, ספרד, פורטוגל, קוריאה, קנדה, שווייץ ותאילנד. בהמשך אמרה החברה כי הם יגיעו למדינות נוספות. המחירים טרם פורסמו.
תגובות לכתבה(4):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה
  • 3.
    סוני בנפילה קשה
    אורון 12/2021/17
    הגב לתגובה זו
    1 3
    סוני פלייסטיישן ישראל בנפילה קשה אין קונסולות אין חידושים ממש מצב קריטי בזמן הזה כולם עוברים לxbox series x הנוצצת המיוחצנת ולא לשכוח את ה גיים פאס שסוני בכלל לא יודעת איך להתמודד התחרות מתה יחי המלכה החדשה
    סגור
  • פחחחח תגובה מטעם (ל"ת)
    עעעי חחחח ענק 12/2021/17
    הגב לתגובה זו
    1 0
    סגור
  • 2.
    תקראו תבינו
    ביגי 12/2021/17
    הגב לתגובה זו
    1 0
    סוני גם לא מספקת חוברת הפעלה מלאה לטלוויזיות שלה באינטרנט. אין אפשרות להוריד קובץ pdf ע"מ להדפיס. מי שבכל זאת רוצה צריך לרכוש בנפרד.
    סגור
  • 1.
    איזה קשקוש אלוהים
    Ntk 12/2021/16
    הגב לתגובה זו
    4 1
    הרי היה ברור מהיום הראשון שבועי תשיק צבעים משלה. אחרת למה לעצב כיסוי מתפרק. אם זה היה רק בשביל להרחיב את הזיכרון. אז רק צד אחד היה מתפרק ולא שניהם. ממש כתבה מטומטמת על כלום. עם מידע לא מבוסס כאילו שהביאו פה עובדות מאיזה בחיר בסוני
    סגור