דיגיטל וטק

מאסק ממשיך לקרוץ לסינים לאחר הסיקור התקשורתי השלילי במדינה

אילון מאסק, מייסד טסלה, עלה לנאום משודר בטקס האינטרנט העולמי והחמיא לסינים: "מובילה עולמית בתחום הדיגיטציה". זו הפעם השנייה שמאסק מחמיא לסינים לאחר ההסתבכות של טסלה עם תלונות על בעיות פרטיות וביקורות התקשורת המקומית
מערכת ice | 
אילון מאסק (צילום פייסבוק/ אילון מאסק, freepik)
אילון מאסק אמר אמש (ראשון) דיבר בכנס האינטרנט העולמי בשידור לייב שהתנהל על ידי ממשל הסייבר בסין והבטיח כי טסלה, יצרנית הרכבים האלקטרוניים אותה ייסד, תמשיך את ההשקעות שלה במדינה הגדולה בעולם. 
זו הפעם השנייה בחודש האחרון שמאסק לא חוסך במחמאות על המדינה שמשתוקקת לרכבים החשמליים. באותו הכנס מאסק אמר כי סין היא "מובילה עולמית בתחום הדיגיטציה". לפני פחות משבועיים, בעוד שידור לייב בקונגרס רכבי האנרגיה המתחדשת העולמי אמר שיצרניות הרכב הסיניות היו התחרותיות ביותר בעולם.
"מנקודת המבט שלי היא שסין משקיעה משאבים רבים ומאמצים ביישום הטכנולוגיות הדיגיטליות העדכניות ביותר בתעשיות שונות, כולל תעשיית הרכב, מה שהופך את סין למובילה עולמית בתחום הדיגיטליזציה", אמר מאסק בסרטון הווידאו האחרון. "טסלה תמשיך להרחיב את מאמצי ההשקעה והפיתוח שלנו בסין."
טסלה מנסה לשפר את המוניטין שלה בסין לאחר שלל פרסומים לא חיוביים בתקשורת. החברה התמודדה עם בעיות רגולטוריות בנוגע לפרטיות ותלונות בסין. בבייג'ין דיווחו על כך שהמדינה החרימה את השימוש ברכבים החשמליים של טסלה בכמה מקומות במדינה ואסרה על שימוש של גורמים צבאיים במכוניות. "בטסלה, אנו שמחים לראות מספר חוקים ותקנות שפורסמו כדי לחזק את ניהול הנתונים", אמר מאסק. "טסלה הקימה מרכז נתונים בסין למקם את את כל הנתונים מהעסק שלנו, כולל ייצור, מכירות, שירות וטעינה. כל המידע והפרטים האישיים תחת חנויות אבטחה בסין. רק חלקי חילוף מאושרות להעברה בינלאומית".
החברה נכנסה לסין ב-2019 כשבנתה את המפעל בשנחאי. טסלה מכרה יותר מ-44 אלף רכבים בייצור סיני באוגוסט האחרון, כולל כ-31 אלף רכבים לייצוא. מגמת עלייה מחודשים יולי ויוני בהם נמכרו כ-33 אלף רכבים תוצרת סין בכל חודש.
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה