דיגיטל וטק

הטרנד של 2020: אלו החברות שיוציאו את המטען מהאריזה

חברות הסלולר החלו בטרנד חדש: הסרת המטען מהאריזה, בטענה כי לרבים יש מטען בבית והדבר יוביל לשמירה על איכות הסביבה. כעת, גם ענקית הסמארטפונים הסינית, שיאומי מצטרפת ליוזמה
ארנולד נטייב | 
אייפון, סמסונג (צילום unsplash)
אם היינו אומרים לכם לפני שנה כי כשתקנו מכשיר סלולרי חדש באלפי שקלים, לא תקבלו יחד איתו מטען, הייתם אומרים שאנחנו הוזים. אבל היום (ראשון), המגמה העולמית נמשכת וגם ענקית הסמארטפונים הסינית שיאומי מודיעה כי תוציא את המטען מהאריזה במכשיר הדגל החדש שלה MI11. מדובר במגמה עולמית תחת הכותרת: "שמירה על איכות הסביבה", אך בפועל הדבר יחסוך כסף רב לחברות.
מנכ''ל שיאומי אמר כי לאנשים יש המון מטענים בבית והוספת עוד מטען בקופסה רק תגדיל את הפגיעה באיכות הסביבה. בחודש אוקטובר החברה לעגה למהלך שביצעה חברת אפל, כשפרסמה סרטון בטוויטר עם הכיתוב: "אל תדאגו לא הוצאנו כלום מהקופסא שלנו", והעלו סרטון של פתיחת קופסא עם מטען. 
חברות נוספות שנקטו במהלך
חלוצת הדרך במהלך היא ענקית הטכנולוגייה האמריקאית אפל, כאשר מכשיר הדגל שלה האייפון 12 שיצא בחודש אוקטובר היה המכשיר הראשון בעולם שהגיע ללא מטען. זו לא הפעם הראשונה שבה אפל יוזמת מהלכים שנויים במחלוקת, כאשר בסדרת אייפון 7 החלה החברה לשווק את המכשירים ללא שקע לאוזניות.
לעגה לאפל אך נוהגת כמוה: ענקית הטכנולוגייה הדרום קוריאנית סמסונג הודיעה כי סדרת גלקסי S21 לא תגיע עם מטען ו-זוג אוזניות. המהלך מגיע למרות שסמסונג ביקרה את המהלך של אפל. החברה גם מחקה את הפוסט שלעג לאפל.

צילום מסך: סמסונג

אז אילו חברות משאירות את המטען באריזה? לא כל החברות החליטו לרוץ לטרנד החדש, ומי היה מאמין כי מה שמייחד את החברות שנשארו הוא שיש להם מטען. בין החברות ניתן למצוא את היצרניות הסיניות וואוי, ו-וואן פלוס, ענקית הטכנולוגיה הדרום קוריאנית LG, ויצרנית הפלאפונים הפינית הותיקה Nokia. עד כה, חברות אחרות טרם הודיעו על נקיטה בצעד דומה, אך ככל הנראה אם המהלך של אפל, סמסונג ושיאומי יצליח, הן יבחרו לנצל את ההזדמנות גם כן.
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה