דיגיטל וטק

אפל נגד גוגל ואמזון: זה המוצר המתחרה שתציג?

עם מצלמת בית חכמה חדשה באופק, אפל נערכת להתמודד מול המתחרות הגדולות בשוק הבית החכם. מה צפוי במצלמה שתשלב את Siri המשודרגת ותאתגר את ההובלה של גוגל ואמזון בתחום?
רפאל בן זקרי | 
גוגל, אפל, אמזון (צילום shutterstock)
אפל מתכננת להיכנס לשוק מצלמות הבית החכמות עם מוצר חדש לחלוטין, כך לפי תחזית של האנליסט המוערך מינג-צ'י קואו. על פי הדיווח, המצלמה החדשה, המבוססת על טכנולוגיית IP (פרוטוקול אינטרנט), תיכנס לייצור המוני בשנת 2026 ותשלב בתוכה את יכולות הבינה של אפל (Apple Intelligence) ואת העוזרת הקולית סירי, שעברה שדרוג משמעותי לאחרונה.
המצלמה צפויה להוות חלק מרכזי במערכת הבית החכם של אפל, ולדחוף משתמשים להשקיע במוצרים נוספים של החברה, תוך שמירה על האינטגרציה החלקה שמאפיינת את האקוסיסטם של אפל. כיום, פלטפורמת Apple Home תומכת במצלמות נבחרות של מותגים כמו Aqara ו-Logitech, אך לא במותגים פופולריים כמו Ring ו-Arlo. המהלך עשוי להוות תגובה לתחרות מול גוגל ואמזון, שעד כה מובילות בתחום הבית החכם.
לפי קואו, המצלמה תכלול שבב סיליקון מתקדם לצורך ביצוע פקודות מורכבות של Apple Intelligence. השילוב עם סירי יאפשר חוויית שימוש חכמה ונוחה יותר, ועשוי למצב את המצלמה החדשה כפריט חובה עבור משתמשי אפל.
בנוסף, ישנן שמועות על פיתוחים נוספים בתחום הבית החכם, כולל מכשיר חדש עם מסך בגודל שני אייפונים המובנה על ה-HomePod, ואפילו גרסה עתידית עם זרוע רובוטית שתעקוב אחר המשתמש ברחבי החדר. כל אלו מעידים על מגמת ההתרחבות של אפל לתחומים חדשים, שמטרתה לחזק את אחיזתה בשוק הבית החכם ולשדרג את חוויית המשתמשים.
 
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה