דיגיטל וטק

גוגל משיקה עדכון חשוב לאפליקציית השיתוף: זה מה שחדש

גוגל שחררה עדכון חדש ל-Quick Share ב-Windows עם שיפורים שצפויים לשדרג את חוויית המשתמש. אילו בעיות סוף סוף טופלו בעדכון הזה, ומה עדיין חסר באפליקציית השיתוף?
רפאל בן זקרי | 
גוגל (צילום Shutterstock)
גוגל החלה להפיץ עדכון חדש לאפליקציית שיתוף התכנים Quick Share ב-Windows, שמטרתו בעיקר לתקן באגים ולשפר את יציבותה, אך ללא תכונות חדשות או שינויים משמעותיים. העדכון, בגרסה 1.0.2002.2, מתמקד בפתרון בעיות שגרמו לקריסות ובעיות אחרות שדווחו על ידי משתמשים.
בין הבאגים שתוקנו נמצאות בעיות כמו קריסת האפליקציה בקבצים שכללו תווים לא-לטיניים (non-ASCII), כשל בשמירת הגדרות בעת סגירת האפליקציה, וקריסות בעת שימוש ב-Bluetooth. תקלות נוספות שתוקנו כוללות קבלת קבצים ממשתמשים לא ידועים, בעיות בתצוגת סמל הקיצור של האפליקציה בתפריט ההתחלה, ושגיאות שונות בתקשורת Wi-Fi ו-Bluetooth.
העדכון האחרון מטפל גם בבעיות נוספות כמו חוסר יכולת לפתוח קבצים עם שמות המכילים תווים לא-לטיניים, תקלות בפרופיל נקודת גישה (hotspot) שלא נמחק כראוי, והגדרות שנכשלו להישמר בתצורות מערכת מסוימות. עם זאת, משתמשים עם מחשבים מבוססי Windows on Arm עדיין אינם יכולים להשתמש ב-Quick Share באופן מלא, מאחר והאפליקציה עדיין לא מותאמת למעבדי Snapdragon של קוואלקום.
בעדכון זה גוגל מדגישה את מחויבותה לשיפור ביציבות ובביצועים של Quick Share, עם התמקדות בתיקונים שיעניקו למשתמשים חוויית שימוש טובה יותר.
 
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה