דיגיטל וטק

גוגל מתכוננת להשקה: מה יהיה חדש במודל ה-AI הבא?

עם הבטחה לשיפורים משמעותיים בתחום עיבוד התשובות, ניתוח הקוד ויכולת ההיגיון, גוגל שואפת להצעיד את Gemini קדימה. האם החידושים הקרובים יעמדו בציפיות הגבוהות ויציבו את גוגל בראש השוק?
רפאל בן זקרי | 
גוגל ג'ימני (צילום shutterstock)
גוגל צפויה להשיק את מודל הבינה המלאכותית החדש שלה, Gemini 2.0, בחודש דצמבר הקרוב, עם שיפורים משמעותיים בביצועים. השדרוג האחרון למודל, Gemini 1.5, יצא בפברואר השנה, וכעת רבים מצפים לשיפורים נוספים ביכולת עיבוד התשובות, התמיכה בקלטים ארוכים יותר, ושיפור בניתוח קוד וביכולת ההיגיון.
לפי הדיווחים, הביצועים של Gemini 2.0 לא עומדים בציפיות הראשוניות של מפתחי המודל, אך מדובר במגמה כללית המאפיינת את מודלי השפה הגדולים (LLM) ולא רק את המודל של גוגל, כאשר השקת הגרסה החדשה ממחישה את המאמץ הרב שמשקיעות חברות כמו גוגל ו-OpenAI כדי להוביל בתחום הבינה המלאכותית.
במקביל, נרשמת התקדמות מהירה בתחום עם כלים חדשים להפקת וידאו, שיפור ביכולות יצירת תמונות, ופיצ'רים מותאמים אישית לחיפוש מבוסס בינה מלאכותית. בהמשך, גם משתמשי אייפון יוכלו להתנסות בפלטפורמת הבינה המלאכותית של אפל, Apple Intelligence, מה שעשוי להגביר את התחרות בתחום.
גוגל עדיין לא השיקה את Project Astra, שנחשף בכנס Google I/O במאי השנה, ומבטיח לשלב אינטראקציות מתקדמות ואינטואיטיביות בין המשתמש למערכת. לא ברור אם פרויקט זה ישולב במודל Gemini 2.0, אך ייתכן שהוא יופעל על ידו.
 
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה