דיגיטל וטק

גוגל משדרגת את Gemini: כך תבצעו שיחות מכל מקום במכשיר

Gemini, העוזר החכם החדש של גוגל, צפוי לקבל יכולות מתקדמות כמו ביצוע שיחות ושליחת הודעות גם במצב נעילה. אילו עוד שיפורים מחכים למשתמשי אנדרואיד, ומה צפוי בעדכון הבא? כל הפרטים
רפאל בן זקרי | 
גוגל ג'ימני (צילום shutterstock)
גוגל ממשיכה לשדרג את אפליקציית מודל הבינה המלאכותית שלה, Gemini, שנמצאת בלב שירותי החברה והחליפה את Google Assistant כברירת מחדל באנדרואיד. כעת, לפי דיווחים, Gemini עשויה לקבל יכולת לבצע שיחות ולשלוח הודעות גם כאשר המכשיר נעול, פיצ'ר שהיה זמין עד כה רק ב-Google Assistant.
מניתוח APK של האפליקציה, נראה שגוגל מתכננת להוסיף אפשרות בהגדרות שתאפשר ל-Gemini לבצע שיחות ולשלוח הודעות גם במצב נעילה. למרות זאת, כאשר מדובר במידע אישי כמו הודעות מ-Gmail, המערכת תבקש מהמשתמש לפתוח את המכשיר. נכון לעכשיו, Gemini מסוגלת לבצע שיחות ולשלוח הודעות רק כשהמכשיר פתוח, אך העדכון החדש ישדרג את יכולותיה.
בנוסף לפיצ'ר השיחות וההודעות, גוגל עובדת על שיפורי ממשק עבור Gemini. השינויים כוללים עיצוב מינימליסטי יותר לחלון הצף של Gemini, שיתרחב אנכית ככל שהמשתמש מקליד. כמו כן, צפוי קיטלוג חדש לתוספות של Gemini, שיארגן אותן לתחומים כמו תקשורת, שליטה במכשיר, מדיה ופרודוקטיביות.
התוספות והשיפורים הללו צפויים להפוך את Gemini לעוזרת חכמה ויעילה יותר עבור משתמשי אנדרואיד, במיוחד עם שילובה באפליקציות פופולריות כמו WhatsApp ו-Google Messages.
 
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה