דיגיטל וטק

גוגל משחררת: העוזר הקולי החכם זמין בחינם לכולם

גוגל מפתיעה את משתמשי אנדרואיד עם שחרור חינמי של העוזר הקולי Gemini Live, כולל עשרה קולות חדשים באנגלית. הפיצ'ר המתקדם מאפשר שיחות טבעיות עם הבינה המלאכותית של גוגל, אך מתי נראה תמיכה בשפה העברית?
רפאל בן זקרי | 
גוגל Gemini Live (צילום Google)
לאחר שהושק לראשונה בתשלום באוגוסט, גוגל משחררת את העוזר הקולי האישי שלה, Gemini ,Live לכל משתמשי אנדרואיד - ללא עלות, יחד עם עשרה קולות חדשים בשפה האנגלית. Gemini Live מאפשר לקיים שיחות טבעיות עם מודל הבינה המלאכותית Gemini של גוגל, כולל האפשרות להפסיק תגובות או להוסיף הוראות חדשות במהלך השיחה.
ניתן לגשת ל-Gemini Live מהפינה הימנית-תחתונה באפליקציה, כאשר ממשק השיחה מופיע במסך מלא עם כפתורי "החזק" ו-"סיים" בתחתית. תוכלו גם לסגור את האפליקציה ולהמשיך בשיחה ברקע, כאשר כל השיחות כוללות תמלול טקסטואלי המראה את ההוראות והתגובות, מה שמאפשר לחזור לשיחה קודמת אם יש צורך.
העדכון החדש כולל עשרה קולות חדשים, בהם ניתן למצוא את Nova, Vega, Ursa ועוד, כאשר לכל קול יש גוון ייחודי, כולל קול במבטא בריטי. בשלב הזה, כאמור, התמיכה היא בשפה האנגלית בלבד, כאשר בהמשך גוגל תוסיף תמיכה בשפות נוספות, וסביר להניח שגם בעברית.
כרגע, Gemini Live לא תומך ב-Gemini Extensions לשירותים כמו Gmail ו-YouTube Music, אך פיצ'רים אלו יגיעו בקרוב במסגרת Project Astra. בנוסף, גוגל מתכננת להביא את Gemini Live גם לאפליקציית iOS לאייפונים בעתיד הלא רחוק.
 
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה