דיגיטל וטק

מהפכה בגוגל: אלו השינויים הארגוניים בצוותים שלה

גוגל מכריזה על שינויים משמעותיים בצוותים המרכזיים שלה, כולל העברת צוותי Gemini ל-Google DeepMind ושינוי בהובלת החטיבה Knowledge & Information. מה עומד מאחורי המהלכים הללו, ואיך הם ישפיעו על עתיד החיפוש והבינה המלאכותית?
רפאל בן זקרי | 
גוגל (צילום shutterstock)
גוגל הודיעה על ארגון מחדש משמעותי בצוותי Gemini, Assistant וחיפוש, כפי שנמסר על ידי מנכ"ל גוגל, סונדר פיצ'אי. במסגרת השינויים, צוות אפליקציית Gemini יעבור מארגון הידע והמידע של גוגל, הכולל את צוותי החיפוש, המודעות, המפות והמסחר, אל חברת הבת Google DeepMind שנוסדה בשנה שעברה.
פיצ'אי ציין שהמהלך יאפשר לשפר את הלולאות הפידבק, להאיץ את פריסת המודלים החדשים של Gemini, ולייעל את תהליך הפוסט-אימון של המודלים. במקביל, צוותי ה-Assistant המתמקדים במכשירים וחוויות ביתיות יעברו לחטיבת הפלטפורמות והמכשירים של גוגל, כלומר לפיקסל ולאנדרואיד. המעבר נועד לקרב את צוותי הפיתוח למוצרים עצמם ולמקד את היוזמות הקשורות לבית חכם במקום אחד, במטרה לשפר את חוויית המשתמש.
במסגרת השינויים, מנהל החיפוש הראשי, פרבהקר ראגהבן, עוזב את תפקידו כראש החטיבה וישמש כעת כטכנולוג הראשי של גוגל. בתפקידו החדש, הוא יפעל בשיתוף פעולה עם פיצ'אי וצוותי ההנהגה של גוגל על מנת להעניק כיוון טכנולוגי ולחזק את תרבות המצוינות הטכנולוגית.
חטיבת Knowledge & Information תועבר לניהולו של ניק פוקס, עובד ותיק בגוגל, שהיה מעורב בהקמת Google Assistant ובשנים האחרונות עיצב את מפת הדרכים של מוצרי הבינה המלאכותית של החברה. פוקס נחשב למוביל בתחום המוצרים הצרכניים, והוא ימשיך לקדם יוזמות מרכזיות בתחום הבינה המלאכותית והחיפוש בגוגל.
 
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה