דיגיטל וטק

האייפון 17 בדרך: זו הטכנולוגיה שתאפשר להחליף סוללה בקלות

אפל צפויה לשלב בדגמי האייפון 17 את הטכנולוגיה החדשה להדבקת הסוללה, שמאפשרת הסרה קלה באמצעות זרם חשמלי. דגם האייפון 17 Air, הדק במיוחד, ישתמש גם הוא בטכנולוגיה זו – ויהיה הדגם היקר ביותר בסדרה. איך השינוי הזה ישפיע על תיקון ושירות המכשירים?
רפאל בן זקרי |  3
אייפון (צילום shutterstock)
לראשונה, אפל שילבה השנה באייפון 16 ו-16 פלוס טכנולוגיה חדשה להדבקת הסוללה למכשירים, וכעת מתברר כי החברה תמשיך עם השיטה החדשה גם לארבעת דגמי האייפון 17. הדבק החדש מאפשר הסרת הסוללה בקלות על ידי העברת זרם חשמלי שמחליש את אחיזת הדבק, כך שניתן לנתק את הסוללה בלי להשתמש בכוח רב. לאחר הסרת הסוללה, יש להניח שכבת דבק חדשה כדי להדביק את הסוללה החדשה.
הטכנולוגיה החדשה מחליפה את השיטות הישנות שהיו דורשות שימוש באקדחי חום וכלים נוספים להחלפת סוללות. אפל בחנה את השימוש בדבק החדש השנה בדגמים שאינם פרו כדי לקבל משוב מעובדי Apple Store, לפני שתשלב את הטכנולוגיה בכל דגמי האייפון 17.

בנוסף, דגם האייפון 17 Air החדש, שיחליף את דגם הפלוס, ישתמש גם הוא בדבק זה. המכשיר, שעשוי להיות דק במיוחד יאפשר לאפל להימנע משימוש ברכיבים כמו ברגים ותושבות, מה שיסייע לשמור על עיצובו הדק. הדגם צפוי להיות יקר יותר מהאייפון 17 פרו מקס, עם מחיר התחלתי של 1,299 דולר.
תגובות לכתבה(3):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה
  • 3.
    מיונה. תגר (ל"ת)
    גניל 10/2024/13
    הגב לתגובה זו
    0 1
    סגור
  • 2.
    אני לא קונה לפני דגם 19 XP PRO ADVANCE ULTRA POWER (ל"ת)
    שם 10/2024/13
    הגב לתגובה זו
    0 0
    סגור
  • 1.
    אפל..
    החכם מכל שאזאם 10/2024/13
    הגב לתגובה זו
    7 3
    יש לי תחושה שאין צורך באייפון 17. גם לא את 16. וגם על אפל בכללי אפשר לוותר
    סגור