דיגיטל וטק

גוגל מפתיעה: זה השירות שיכלול מעתה פרסומות ממומנות

גוגל מתחילה לשלב פרסומות בפי'צר תשובות ה-AI שלה, ומציעה למשתמשים מוצרים ישירות בתוך תוצאות החיפוש. האם המהלך יחזק את מעמדה מול המתחרות הגדולות בשוק הפרסום והבינה המלאכותית, או דווקא יפחית את האמון בפי'צר?
רפאל בן זקרי | 
Made By Google גוגל פיקסל (צילום Shutterstock)
גוגל החלה להוסיף פרסומות לתכונת ה-AI Overviews במנוע החיפוש שלה, כחלק מאסטרטגיה לחבר את הפרסום המסורתי עם שירותי הבינה המלאכותית שלה. ה-AI Overviews מציג סיכומים שנכתבים על ידי מודל הבינה המלאכותית Gemini, מה שמאפשר למשתמשים לקבל תשובות מבלי להקליק על קישורים. עם שילוב הפרסומות, משתמשים עשויים לראות מוצרים המקודמים ישירות בתוך התשובות האוטומטיות, כאשר המוצרים מקושרים בצורה בולטת.
הפרסומות יופיעו תחילה עבור משתמשים בארה"ב על גבי מכשירים ניידים, ובהמשך יורחבו למשתמשים נוספים. גוגל מבטיחה שהקישורים הממומנים יהיו רלוונטיים לשאילתות החיפוש, כך שהמשתמשים לא ייתקלו בפרסומות שאינן קשורות. לדוגמה, כאשר משתמש מחפש טיפים להסרת כתמים, לצד התשובות הרגילות יופיעו גם מוצרים לניקוי בגדים, מסומנים כממומנים.
גוגל מסבירה כי התוספת נועדה לסייע למשתמשים לגלות מותגים חדשים ולקבל החלטות רכישה מושכלות מהר יותר. החברה רואה בכך הזדמנות לחבר את עולמות החיפוש והפרסום עם הבינה המלאכותית, במטרה להקל על המעבר בין קבלת תשובה לרכישת מוצרים רלוונטיים.
המהלך משקף את התחרות ההולכת וגוברת בשוק הבינה המלאכותית, כאשר חברות כמו מיקרוסופט ואמזון כבר משלבות פרסומות במערכות ה-AI שלהן. גוגל מקווה שהשילוב החדשני הזה יחזק את מעמדה בשוק הפרסום והבינה המלאכותית ויאפשר לה להציע חוויית חיפוש משופרת.
 
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה