דיגיטל וטק

מגישת החדשות הישראלית שהזכירה למארק צוקרברג את יהדותו

מנכ"ל ומייסד פייסבוק, מארק צוקרברג, אינו מרבה כידוע לדבר על אמונתו ונישא לאישה בודהיסטית. מגישת החדשות הישראלית, מירי מיכאלי, לא נתנה לפרט הזה לעצור אותה, והזכירה לאיש שהוכתר השבוע כמיליארדר מס' 2 בעולם, שחיילי צה"ל מגנים גם עליו בכל מקום

מערכת ice |  1
מארק צוקרברג (צילום shutterstock)
מגישת חדשות i24news ברכה אמש את המיליארדר מארק צוקרברג על הפיכתו לאיש השני הכי עשיר בעולם.
צוקרברג, שעקף את בעלי אמזון, ג’ף בזוס, העלה את השווי הנקי שלו ב-78 מיליארד דולר ב-2024, ולפי מדד המיליארדרים של בלומברג, שוויו של צוקרברג הגיע ביום חמישי ל-206.2 מיליארד דולר – המון כסף שיכול להגיע גם לתרומות לעם היהודי – לפי מירי מיכאלי.
המגישה, שלא שכחה להזכיר לצוקרברג את שורשיו, קשרה בין יהודים מכל רקע שנלחמים פה על ביתם לבין צוקרברג היהודי-אמריקאי שלא נוהג להביע את קרבתו לישראל או לדת היהודית.
"הנה כמה מטרות ראויות לתרום להן", כתבה מיכאלי ופירטה: "יתומי ואלמנות חרבות ברזל. סיעו נפשי לנפגעי ונפגעות השנה האחרונה. שיקום העוטף. שיקום ישובי הצפון. עידוד לחיילי צה"ל שנלחמים בשביל כל יהודי".  

מתוך חשבון האינסטגרם של מירי מיכאלי mirimichaeli_@
כזכור, צוקרברג, מייסד ומנכ"ל מטא (בעלת פייסבוק), כתב כמה ימים לאחר מתקפת ה-7 באוקטובר: "מתקפות הטרור של חמאס הן רוע טהור. אף פעם אין הצדקה לביצוע פעולות טרור נגד חפים מפשע". עוד הוסיף צוקרברג כי "הסבל הנרחב שנוצר הוא הרסני. המיקוד שלי נשאר בבטיחות העובדים שלנו ובני משפחותיהם בישראל ובאזור".
תגובות לכתבה(1):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה
  • 1.
    אני לא הייתי מברך את צוקי על דבר כזה (ל"ת)
    עמית 10/2024/07
    הגב לתגובה זו
    0 0
    סגור