דיגיטל וטק

ההייטק בצפון זוכה לדחיפה משמעותית: "מוקד טכנולוגי מוביל"

פלטפורמת החדשנות CivicLabs מובילה תוכנית שתפעל מהצפון לתמיכה בחדשנות בתחומי הבנייה, התשתיות והסביבה הבנויה. תוכנית הליווי תעניק סיוע נרחב לחברות סטארט-אפ בשלבים מוקדמים מתחומי ה-Built Environment שהוכיחו היתכנות טכנולוגית ועסקית

מערכת ice | 
פלטפורמת החדשנות CivicLabs (צילום ניר עמוס.)
CivicLabs, פלטפורמת החדשנות מבית קבוצת ברן הזוכה גם לתמיכת רשות החדשנות והמשרד לשיתוף פעולה אזורי אשר פועלת מיקנעם, ערכה לאחרונה אירוע הזנקה לתכנית ליווי וסיוע ייחודית שמטרתה לקדם חברות סטארט-אפ בתחום ה-Built Environment, העוסק בחקר, תכנון וניהול מרחבים מלאכותיים שנוצרו על ידי האדם, כאשר CivicLabs מתמקדת בבניה, נדל"ן, תשתיות, מתקני תשתית והתחום המוניציפלי.
חמש חברות הסטארט-אפ שנבחרו לתכנית בקפידה, הציגו באירוע את המיזמים שלהם בפני ד"ר אלון סטופל, יו”ר רשות החדשנות והמדען הראשי לחדשנות במשרד החדשנות המדע והטכנולוגיה, משקיעים, שותפים פוטנציאליים ומומחים מובילים בתעשייה.
בעלי המניות ב-CivicLabs בנוסף לקבוצת ברן, חברת ההנדסה הגדולה בישראל, הם קרן ההון סיכון האירופאיתSHIBUMI ופלטפורמת החדשנות Impulse Partners הפועלת ברחבי העולם בתחומי הבנייה והנדל"ן. 
התכנית של CivicLabs מיועדת לחברות סטארט-אפ בשלבים מוקדמים, כאשר 40% מהמשתתפים בתכנית מגיעים מאזור הצפון. מדובר בתוכנית שכוללת ליווי מקצועי מותאם אישית לאורך 6-8 חודשים, גישה להזדמנויות מימון והשקעה, תמיכה בפיתוח טכנולוגי ועסקי, גישה לתשתיות מחקר ופיתוח ,פיילוטים עם לקוחות פוטנציאליים ונטוורקינג עם משקיעים גלובליים המתמחים בעולמות ה-Built Environment.
חברות הסטארטאפ שנבחרו לתוכנית המצוינת, נהנות מחיבור לרשת של 27 רשויות מקומיות בצפון שמאכלסות 800 אלף תושבים. לצד זאת, אותן חברות יזכו לאפשרות של שיתופי פעולה אסטרטגיים עם מוסדות אקדמיים מובילים כמו הטכניון ואורט בראודה. בין החברות שמשתתפות בתוכנית הליווי, הן OmniDrill, Sphere ,Skyline Cockpit, Startston. 
יוגב קציר, מנכ"ל CivicLabs מסר: "החזון שלנו הוא לא רק להעניק סיוע טכנולוגי ועסקי, אלא ליצור מעטפת וחיבור לכל האקו-סיסטם בצפון. אנו מאמינים שדווקא בתקופה מאתגרת זו, ניתן לייצר פתרונות פורצי דרך שישנו את פני התעשייה וישקמו את הכלכלה בצפון. המטרה שלנו היא להפוך את ישראל ובפרט את הצפון למוקד טכנולוגי מוביל בתחום ה-Built Environment, ובכך, לפתח טכנולוגיות חדשניות ולחזק את הכלכלה המקומית".
זהר נבו, מנכ"ל ברן ישראל, מסר: "הצפון זקוק לתמיכה יותר מתמיד, ובעת הזו, אנו גאים להוביל שינוי משמעותי בתעשייה. תכנית זו מהווה פלטפורמה לחדשנות והשקעה בעתיד הכלכלי של הצפון כולו. כמי שחיים את עולמות התכנון, התשתיות והבנייה מלפני ומלפנים, אנו מבינים את הצורך הדחוף בחדשנות טכנולוגית פורצת דרך. אומת הסטארט-אפ, שכבר הוכיחה את הובלתה בתחומים טכנולוגיים רבים ומגוונים, עושה צעד נוסף לעבר קידום חדשנות גם בתחומי ה-Built Environment שחשובים לאקוסיסטם של המשק הישראלי, לעצמאותו ולחוזקו עכשיו יותר מתמיד".
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה