דיגיטל וטק

הישג לחברת הגיימינג הישראלית: זה הפרס שבו זכתה

בין 33 הפרויקטים שהוגשו, נבחר פרויקט אחד יוצא דופן של Plarium הישראלית, שנועד לתמוך בעובדי החברה בזמן המשבר הלאומי. מה היה מיוחד בפרויקט הזה שזיכה את החברה בפרס המצוינות היוקרתי, ומה עשתה בתקופת המלחמה המאתגרת למען החברה
רפאל בן זקרי | 
הצוות הישראלי בפלאריום (צילום Plarium)
חברת הגיימינג הישראלית, Plarium, זכתה בפרס המצוינות למשאבי אנוש לשנת 2024 על פרויקט "מנהיגות וחוסן ארגוני בחרבות ברזל", שנערך על רקע מלחמת חרבות ברזל. הפרויקט זכה להוקרה מיוחדת בקטגוריית הפרויקטים בזמן מלחמה, בתחרות היוקרתית שמארגנת עמותת משאבי אנוש ישראל. מדובר ביוזמה שמטרתה לתמוך בעובדי החברה תוך שמירה על יציבות עסקית, לצד סיוע לקהילה בזמן המשבר הלאומי.
במסגרת הפרויקט, פלאריום, המעסיקה כ-250 עובדים בישראל מתוך 1,300 עובדים ברחבי העולם, שמה דגש על שלושה צירים מרכזיים: תקשורת פתוחה, שמירה על שגרה ותרומה לקהילה. החברה הפעילה קו חם לתמיכה נפשית, קיום מפגשי זום שבועיים, ויוזמות כגון פרויקט GameZone להקמת עמדות משחק לילדים בעוטף עזה ובצפון.
הפרויקט נבחר מבין 33 פרויקטים שהוגשו, והצוותים של פלאריום זכו להערכה על שילוב מנהיגות וחוסן ארגוני במהלך מלחמת חרבות ברזל. בנוסף לתמיכה בעובדים, החברה הובילה יוזמות קהילתיות שהשפיעו רבות על קהילות הנפגעות.
מנכ"ל החברה, שרגא מור, הביע את גאוותו על הפרויקט ואמר: "נפלה בחלקנו זכות אדירה לגעת בחיים אישיים של המון אנשים ולהביא את מעט האור לחייהם בתקופה קשה ומאתגרת". מור הדגיש את חשיבות התמיכה המתמשכת בעובדים ובקהילה ואת הצלחת החברה לשמור על יציבות למרות האתגרים.
 
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה