דיגיטל וטק

אל תפספסו: 5 ההכרזות הגדולות של מטא בתחום ה-AI

מטא חשפה שדרוגים מרשימים בעוזרת האישית Meta AI, שתהיה זמינה במסנג'ר, פייסבוק, וואטסאפ ואינסטגרם. החל משיחות קוליות, זיהוי ועריכת תמונות בצ'אט, תרגום אוטומטי בסרטוני Reels, ועד יצירת תמונות AI לפרופיל ולפוסטים.מתי נראה את זה באפליקציות שלנו?
רפאל בן זקרי | 
מטא ובינה מלאכותית (צילום shutterstock)
מטא הכריזה על שדרוגים משמעותיים במערכות הבינה המלאכותית שלה, אשר נחשפו בכנס Connect 2024. החברה הציגה פיתוחים חדשים שהופכים את העוזרת האישית Meta AI לחכמה ושימושית יותר, ומאפשרים חוויות מגוונות הן עבור המשתמשים הפרטיים והן עבור עסקים. הפיתוחים כוללים שדרוגים טכנולוגיים בקול, בתמונה, בתרגום ותמיכה עסקית, שמטרתם לשפר את חוויית המשתמש ולספק כלים חדשניים לצרכים אישיים ומסחריים.
אחת מהבשורות המרכזיות היא האפשרות לשוחח עם Meta AI באפליקציות מסנג'ר, פייסבוק, וואטסאפ ואינסטגרם. העוזרת תענה למשתמשים בקול ותוכל לספק תשובות לשאלות, להסביר נושאים מסובכים ואפילו לשעשע עם בדיחות. בנוסף, ניתן לבחור מבין מספר קולות של סלבס כמו Awkwafina ו-Kristen Bell.
פיצ'ר נוסף שהוכרז הוא היכולת של Meta AI להבין תמונות שנשלחות בצ'אט ולספק מידע עליהן. המשתמשים יוכלו לשאול שאלות על תמונות שצילמו ולקבל תשובות על אובייקטים שמופיעים בהן, כגון זיהוי פרחים או מתכונים למאכלים. כמו כן, ניתן לבצע עריכות בתמונות בעזרת העוזרת, כמו שינוי הרקע או התאמת פרטי לבוש.
מטא השיקה גם כלי תרגום חדש, שמתרגם באופן אוטומטי אודיו בסרטוני Reels לשפות שונות, כולל דיבוב וסנכרון שפתיים, בדומה לפי'צר שנחשף לאחרונה ביוטיוב. השימוש הראשוני בכלי מתבצע באינסטגרם ובפייסבוק עבור יוצרי תוכן מארה"ב ואמריקה הלטינית, עם תרגומים בין אנגלית לספרדית, כאשר מתוכננת הרחבה ליוצרים נוספים. בנוסף, Meta AI שדרגה את חוויית השימוש בפלטפורמות המדיה החברתית שלה, וכעת מאפשרת יצירת תמונות AI מותאמות אישית לפרופיל, סטוריז ופוסטים, יחד עם רקעים מותאמים אישית וכותרות שהעוזרת תציע אוטומטית.
מטא מביאה גם בשורה לעסקים, עם עדכונים משמעותיים, כאשר החברה הרחיבה את כלי ה-AI שלה עבור עסקים במאות אלפי חברות המשתמשות בפרסומות בוואטסאפ ובמסנג'ר, מה שמאפשר להן לנהל שיח עם לקוחות, להציע תמיכה ולבצע עסקאות.
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה