דיגיטל וטק

וואטסאפ חושפת שדרוגים חדשים באפליקציה: זה מה שתקבלו מעכשיו

בוואטסאפ ממשיכים לפתח במהירות את Meta AI, ומצפים להביא תכונות חדשות לאנשים בכל העולם. אלו החדשים החדשים שנכנסים לאפליקציה
מערכת ice |  7
וואטסאפ (צילום shutterstock)
לפני שנה החל השימוש ב-Meta AI ב-WhatsApp, והמשוב המתקבל הוא חיובי מאנשים שמשתמשים בטכנולוגיה החדשה הזו. היום באירוע Meta Connect, הודיעו בוואטסאפ על סדרה חדשה של עדכונים שתאפשר לשוחח עם Meta AI בזמן אמת באמצעות הקול, או לשלוח ל-Meta AI תמונות לעריכה. בעזרת העדכונים האלה, יותר אנשים יוכלו לגלות את הרעיונות שלהם, לשפר את הצ'אטים שלהם ולנסות דברים חדשים.
דבר איתי: עכשיו אפשר לדבר אל Meta AI ולקבל תשובות בחזרה. פשוט לחצו לחיצה ארוכה על לחצן הגל כדי לשאול שאלה ולאפשר ל-Meta AI להסביר משהו שמעניין אתכם. שתחל פריסת את התכונה, תוכלו גם לבחור בין אפשרויות קול שונות, כולל קולות של ידוענים מרחבי העולם.

הבט בזה: עכשיו אפשר לשלוח תמונה אל Meta AI ולקבל תשובות על העולם הסובב אתכם. לדוגמה, אתם יכולים לצלם תמונה של תפריט בשפה זרה ולבקש תרגום, או לצלם תמונה של צמח ולשאול איך לטפל בו.
ערוך את התמונה שלי: עכשיו ל-Meta AI יש אפשרות לעזור לכם לערוך תמונה שלכם, למשל על ידי הוספה, הסרה או שינוי של דברים. לדוגמה, אתם יכולים להסיר עובר אורח מקרי מהרקע או לשנות את הצבעים של אובייקט כדי לראות משהו באור חדש.
בנוסף, בוואטסאפ מרחיבים גם את שירותי ה-AI שלנו לעסקים, כך שיותר אנשים יקבלו שירות מהיר יותר כשהם משוחחים עם עסק. אנחנו מתחילים עם אלפי עסקים שמשתמשים באפליקציית WhatsApp Business, ומצפים להרחיב את השירותים האלה במהלך השנה הקרובה. 
בוואטסאפ ממשיכים לפתח במהירות את Meta AI, ומצפים להביא תכונות חדשות לאנשים בכל העולם. המשיכו לשלוח לנו את המשוב שלכם ולתייג אותנו ב-Threads כדי לשתף דרכים מעניינות שבהן אתם משתמשים ב-Meta AI.
תגובות לכתבה(7):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה
  • 5.
    לא אוהב חקלקל שמחות
    יעקב 09/2024/26
    הגב לתגובה זו
    0 0
    כל שינוי מבורך. אבל ראבק, אי אפשר לחסום הודעות של משתמש בודד בקבוצה המזבל וההודעות שלו אינן מעיינות אף אחד. מטא מפנה למנהל הקבוצה. זה לא רלוונטי. מנהל הקבוצה צריך את כל המשתמשים . ההודעות שלו אינן מעניינות אותי. מטא חברה ענקית. אני מדבר ללמפה.
    סגור
  • 4.
    ובכן,
    בדקתי 09/2024/26
    הגב לתגובה זו
    0 0
    הפיצ'ר הזה לא קיים עדיין בישראל.
    סגור
  • 3.
    1.2.3.
    מר אולימפיה 09/2024/26
    הגב לתגובה זו
    1 0
    ידעתם שאם תעשו 1. תכתבו משהו ותרדו שורה בווצאפ זה יעשה לכם 2. וכו ואם תרדו עוד שורה 3.
    סגור
  • תודה
    מ 09/2024/26
    הגב לתגובה זו
    0 0
    תודה על המידע. לא ידעתי על זה??
    סגור
  • 2.
    איפה בוואטסאפ יש גל ?
    איציק 09/2024/26
    הגב לתגובה זו
    0 0
    בכתבה מצויין ללחוץ על הגל, ושואלים את AI. איפה מופיע הגל המדובר
    סגור
  • אנגלית
    אני 09/2024/26
    הגב לתגובה זו
    0 0
    תהפוך את הוואטספ לאנגלית
    סגור
  • 1.
    רמאים שקרנים
    ניסן 09/2024/26
    הגב לתגובה זו
    0 0
    אני בבטא ואין אצלי שום דבר ממה שרשמו פה
    סגור