דיגיטל וטק

וואטסאפ משדרגת את האפליקציה: זה השדרוג

כששיתוף המסך פועל, פיד הווידאו של החברים בשיחה מופיע מתחת לתוכן שמשותף. המידע שמוצג במסך שמשותף, כולל שמות המשתמשים והסיסמאות, יהיה גלוי לאדם שאיתו אתם משתפים. כדי שתיהנו מחוויית שימוש אופטימלית, עדכנו את מערכת ההפעלה ואת WhatsApp לגרסה האחרונה
מערכת ice | 
וואטסאפ (צילום Shutterstock)
וואטסאפ ממשיכה לשדרג את האפליקציה ומעדכנת את השיפורים בשיתוף מסך המאפשר לאנשים לשתף את מה שמוצג על המסך שלהם בזמן אמת. כדי לשתף את המסך צריך להיות בשיחת וידאו.
שיתוף המסך במהלך שיחת וידאו: באמצעי הבקרה לווידאו הקישו על כפתור שלוש הנקודות ואז על שיתוף המסך. בטלפון תוצג התראה על כך שעומדת להתחיל הקלטה של תוכן באמצעות WhatsApp. כדי להתחיל את שיתוף המסך הקישו על התחלת השיתוף.

כדי להפסיק את שיתוף המסך הקישו על ‏‎הפסקת השיתוף.שימו לב: כששיתוף המסך פועל, פיד הווידאו של החברים בשיחה מופיע מתחת לתוכן שמשותף. המידע שמוצג במסך שמשותף, כולל שמות המשתמשים והסיסמאות, יהיה גלוי לאדם שאיתו אתם משתפים.
שיתוף המסך לא זמין במהלך שיחות קוליות
שיתוף המסך מוגן באמצעות הצפנה מקצה לקצה ולעולם לא יוקלט על ידי WhatsApp. רק המשתתפים בשיחה יכולים לראות את התוכן שמשותף במסך ולשמוע אותו. לאף אחד אחר אין גישה לתוכן הזה – גם לא ל-WhatsApp.
כדי שתיהנו מחוויית שימוש אופטימלית, עדכנו את מערכת ההפעלה ואת WhatsApp לגרסה האחרונה. אם במכשיר של המשתתפים בשיחה לא מותקנת הגרסה האחרונה, תוצג להם התראה לעדכן את WhatsApp לפני שיתוף המסך.
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה