דיגיטל וטק

אוזניות ה-AirPods 4: האכזבה הגדולה של אפל?

אפל הציגה את ה-AirPods 4 עם סינון רעשים, אך לא כל הביקורות נלהבות. חיי הסוללה הקצרים והתאמה לא נוחה מעוררים תהיות האם מדובר במוצר ששווה את המחיר. מה באמת חושבים המומחים על האוזניות החדשות של אפל?
רפאל בן זקרי | 
AirPods 4 (צילום Apple)
לצד האייפון 16, הציגה אפל גם את אוזניות ה-AirPods 4, עם שתי אופציות שאחת מהן מגיעה עם סינון רעשים אקטיבי, המאפשר האזנה ללא הפרעה של רעשי רקע מהסביבה. דוא רשיד מ-Gizmodo ערכה סקירה מקיפה על האוזניות החדשות של אפל, ולהלן המסקנות שלה.
לפי רשיד, האיירפודס 4 החדשות של אפל עם סינון רעשים אקטיבי (ANC) אמנם מציעות סינון יעיל לרעשים בתדר נמוך, אך הן לא מצליחות להתמודד היטב עם רעשים בתדרים גבוהים כמו צפצופים ושיחות. בעיות נוספות כוללות התאמה לא נוחה באוזניים וחיי סוללה קצרים במיוחד של ארבע שעות בלבד עם סינון רעשים מופעל. המארז המצומצם קל לנשיאה ומאפשר טעינה אלחוטית, אך הוא חסר כפתור חיבור שהיה זמין בדגמים קודמים, וחסר גם כפתורי שליטה על עוצמת הקול.
רשיד ממשיכה לשתף עוד על ה-AirPods 4, ומצביעה על כך שהעיצוב הפתוח של האוזניות נועד למי שמעדיף להימנע מקצוות סיליקון פנימיים כמו באיירפודס פרו, אך החיסרון בכך הוא שהאוזניות משתחררות בקלות מהאוזניים ודורשות התאמה מתמדת. לדבריה, פונקציות הסינון והעברת רעש אמנם קיימות, אך הן אינן מצדיקות את המחיר של 180 דולר, במיוחד כאשר האיירפודס פרו מציעים סינון רעשים טוב יותר בעלות כמעט זהה.
לסיכום, רשיד קובעת כי חיי הסוללה המאכזבים, כלשונה, והיעדר אפשרויות שליטה בעוצמת הקול על גבי האוזניות עצמן מוסיפים לתחושת אכזבה כוללת. למרות שהן מתאימות במיוחד למי שמחפש עיצוב פתוח עם סינון רעשים לתדרים נמוכים, לדבריה, קשה להצדיק את ההוצאה על האוזניות בהשוואה לאפשרויות אחרות הקיימות בשוק.
 
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה