דיגיטל וטק

אפל חושפת מכשירים חדשים: אלו כל החידושים

באירוע ההכרזה השנתי שערכה הערב אפל, חשפה החברה מגוון שדרוגים ומספר מוצרים חדשים כולל שדרוגים למוצרים הקיימים, בהם אייפון 16 ועוד. אז מה חדש, ומה אפל שינתה בקו המוצרים שלה? כל הפרטים | כתבה מתעדכנת
רפאל בן זקרי | 
מוצרי אפל (צילום shutterstock)
באירוע עתיר הכרזות, אפל מציגה הערב את האייפון 16, לצד הדור העשירי של השעון החכם שלה, ועוד שדרוגים שונים, גם לאוזניות האיירפודס ועוד. הנה כל מה שחדש מאפל.
אייפון 16 ו-16 פלוס
אפל הציגה את האייפון 16 והאייפון 16 פלוס, שנבנו במיוחד עבור פלטפורמת הבינה המלאכותית החדשה Apple Intelligence, כפי שהצהירה. עם כפתור 'Camera Control' חדש לצילום מתקדם, זכוכית מחוזקת ושבב A18 מהיר במיוחד, אפל מצהירה כי האייפון 16 מביא חוויות משתמש מותאמות אישית ועוצמתיות מתמיד.
אייפון 16 פרו ופרו מקס
לצד המכשירים הרגילים בסדרה, אפל הציגה את האייפון 16 פרו ו-16 פרו מקס, עם מסכים מעט גדולים יותר וגוף טיטניום בארבעה צבעים, כולל הגוון החדש 'Desert Titanium'. הסדרה מצוידת בשבב A18 Pro חזק, שמציע שיפורי ביצועים משמעותיים וחיי סוללה טובים יותר. גם לדגמים אלו מגיע כפתור ה-Camera Control החדש, שיוסיף נוחות ושליטה מתקדמת למשתמשים.
iOS 18 ו-Apple Intelligence
אפל הצהירה כי פלטפורמת הבינה המלאכותית החדשה שלה, Apple Intelligence, תושק באוקטובר עם iOS 18.1, ותחילה למשתמשים בארה"ב בלבד. בהמשך, יתווספו תמיכה בשפות נוספות ודיאלקטים נוספים באנגלית בדצמבר, עם הרחבה לשפות כמו סינית, צרפתית, יפנית וספרדית ב-2025. משתמשי האייפון 16 והאייפון 15 פרו יוכלו לגשת לפיצ'רים מתקדמים כמו סיכום הודעות, סינון התראות, וכלי עריכת תמונות חדשים.
Apple Watch Series 10 ו-Apple Watch Ultra 2
אפל הציגה את הדור העשירי לשעון החכם שלה, ה-Apple Watch. הדגם החדש מגיע עם עיצוב מרענן ודק יותר, בנוסף למסכים גדולים יותר משני הצדדים. זהו העדכון הראשון בעיצוב של השעון מאז 2021, והוא מציע חוויית משתמש משופרת ומשודרגת.
בנוסף, הציגה אפל גרסה חדשה לשעון Apple Watch Ultra 2, השומרת על אותו עיצוב, עם שדרוגים קלים כמו מעבד מהיר יותר, מסך בהיר יותר וטכנולוגיית Ultra Wideband משופרת.
אוזניות ה-AirPods 4
אפל הציגה גם את הדור החדש של אוזניות ה-AirPods, ה-AirPods 4. מדובר בעדכון משמעותי לאוזניות הפופולריות, שהושקו לאחרונה באוקטובר 2021 עם ה-AirPods 3. בעוד ש-AirPods 3 הציגו עיצוב חדש ותמיכה ב-Spatial Audio, אפל לא החליפה את הדור השני של האוזניות, והשאירו אותו במחיר נמוך יותר לצד הדור השלישי.
כעת, עם השקת AirPods 4, אפל מתכננת להחליף את שני הדגמים הקודמים, וזאת באמצעות הצגת שני דגמים שונים של ה-AirPods 4. שני הדגמים חולקים עיצוב דומה ל-AirPods 3, אך עם שינויים קטנים שמשדרגים את המראה והנוחות. השדרוג העיקרי ב-AirPods 4 הוא שיפור האודיו, המבוצע בזכות שבב ה-H2 החדש. שבב זה מאפשר תכונות מתקדמות כמו Voice Isolation, Personalized Spatial Audio ועוד, מה שהופך את האוזניות החדשות ליורשות ראויות לסדרת ה-AirPods הקודמת.
הגרסה המתקדמת יותר של ה-AirPods 4 מגיעה עם תכונות בלעדיות כמו ביטול רעשים אקטיבי (Active Noise Cancellation), מצב שקיפות (Transparency Mode), ו-Audio Adaptive, ומוצעת במחיר גבוה יותר. הדגם הזול יותר אינו כולל את התכונות הללו, אך עדיין מציע את העיצוב החדש ושדרוגי אודיו נוספים, והוא זמין במחיר נמוך יותר.
שדרוגים ל-AirPods Pro 2
אפל הכריזה גם על תכונות חדשות בתחום בריאות השמיעה, שיגיעו כעדכון תוכנה עבור משתמשי AirPods Pro 2. אחת התכונות הבולטות היא מצב הגנה על השמיעה, שיאפשר ביטול רעשים פסיבי בסביבות רועשות, ויופעל כברירת מחדל. בנוסף, אפל משיקה מצב מכשיר שמיעה ברמה "קלינית", שיכלל בעדכון תוכנה שיגיע מאוחר יותר השנה. תכונה זו תאפשר למשתמשים לבצע בדיקת שמיעה מאושרת קלינית, אותה ניתן לבצע באמצעות ה-AirPods והאייפון בתוך פחות מחמש דקות. אם הבדיקה תזהה אובדן שמיעה, יופעל מצב מכשיר השמיעה, שמאפשר לאוזניות לתפקד כמכשיר שמיעה קליני.
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה