דיגיטל וטק

אפל חושפת: AirPods 4 חדשות ואוזניות שהופכות למכשיר שמיעה

אפל, קיימה אתמול את אירוע החשיפה השנתי שלה בו הציגה שורה של דגמים חדשים של מוצריה ושדרוגים מעניינים. לאחר הצגת דגמי השעונים החדשים ורגע לפני שהיא חושפת את סדרת האייפון 16, אפל הכריזה על שדרוג נרחב במותג האוזניות שלה | כל הפרטים
מערכת ice | 
אירוע אפל (צילום Apple)
אפל (Apple), קיימה אתמול (שני), את אירוע ההכרזה השנתי שלה, בו הכריזה של שורה של מוצרים חדשים. אחרי שהיא חשפה את הדגמים החדשים של סדרת השעונים שלה Apple Watch 10 ו-Apple watch Ultra ורגעים ספורים לפני חשיפת סדרת האייפון 16 החברה הכריזה על שורה של אוזניות חדשות.
סדרת האוזניות של אפל ה-Airpods, קיבלה השנה ריענון משמעותי עם חשיפה של ה-  AirPods 4 ועדכונים חשובים לשני האחים הגדולים שלו ה-Airpods Pro 2 וה-AirPods Max.
 
אחרי שלוש שנים, אפל משיקה את הדור הבא בסדרת האוזניות שלה האיירפודס 4. האוזניות החדשות, קטנות יותר מהדור הקודם והן מציגות שיפור בעיצוב. האיירפודס 4, יגיעו עם שבב ה- H2 החדש שאפל פתחה המציע תמיכה בזיהוי “מחוות ראש” של המשתמש, משטח מגע ברגלית האוזניות לזיהוי לחיצות וביצוע פעולות על ידי מגע, חיבור לרשת האיתור של אפל Find My ותמיכה בטעינה אלחוטית.

האיירפודס 4 החדשות, מקור: אפל
כמו כן, השינוי האמיתי הוא שלראשונה, אפל תוציא לשוק שתי גרסאות של האיירפודס: דגם בסיסי סטנדרטי וגרסה מתקדמת יותר שתגיע לראשונה במשפחת ה-AirPods עם סינון רעשים פעיל.
מבחינת חיי סוללה, אוזניות ה-AirPods 4 מציעות זמן סוללה ארוך במיוחד של עד 30 שעות. דגם ה-AirPods 4 הרגיל, יציע זמן סוללה של עד 5 שעות שימוש בטעינה אחת ועד 30 שעות שימוש יחד עם מארז הטעינה והנשיאה שלו, ואילו הדגם המשופר בעל פיצ’ר סינון הרעשים, יציע זמן זהה ללא סינון רעשים או עד 4 שעות שימוש עם סינון רעשים ועד 20 שעות שימוש עם מארז הנשיאה והטעינה.
אפל שדרגה גם את מארז הנשיאה והטעינה והוא מגיע בעיצוב חדש וכעת הוא קטן יותר מזה היה בדגמי ה-AirPods הקודמים. המארז עצמו כולל רמקול מובנה על מנת לסייע באיתור האוזניות, עם תמיכה ברשת ה-Find My של החברה בגרסת ביטול הרעשים בלבד. בנוסף, האוזניות יתמכו בטעינה חוטית דרך חיבור ה-USB-C המובנה או בצורה אלחוטית.
אפל, גם חשפה פיצ'ר חדש לאוזניות ה-AirPods Pro 2 ולמרות שהוא לא מיועד למרבית מלקוחותיה, אין ספק שהוא מעניין. החברה הודיעה שהאיירפודס פרו 2 יכולות להפוך למכשיר שמיעה. לפי החברה, החל מרגע שהפיצ'ר החדש יופעל האוזניות יגבירו בזמן אמת קולות מסויימים כמו דיבור ויאפשרו כך למרכיבים אותן לתקשר עם הסביבה.
 
בנוסף, אפל תשיק מבחן שמיעה חדש באורך חמש דקות שיאבחן את רמת השמיעה של המשתמשים ויוכל להתריע האם הם סובלים מאובדן שמיעה. על פי אפל, הפיצ'ר החדש ממתין לאישור מה-FDA. בהמשך לכך, על מנת להילחם בתופעה של הנחרבת של הפגיעה בשמיעה, אפל הודיעה שתשלב באיירפודס פרו 2 הגנה פסיבית מרעש, שתנמיך רעש חיצוני שעלול לפגוע בשמיעה.

ה-AirPods Max, מקור: אפל
אפל לא עצרה כאן, 4 אחרי שהשיקה את ה-AirPods Max דגם הפרימיום של מותג האוזניות שלה, הפעם גם הוא זוכה לעדכון. החברה חשפה שהדגם החדש של אוזניות הקשת יתמוך בטעינת Type c ויגיע בעוד צבעים כמו שחור, כחול, סגול וכתום.
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה