דיגיטל וטק

Bose חושפת: התשובה לאוזניות ה-AirPods החדשות של אפל

מעט יותר משבוע לאחר ההכרזה של אפל, Bose משיקה את אוזניות ה-QuietComfort החדשות במחיר של $179, עם מגוון תכונות שקיימות גם ב-AirPods החדשות, ובכך ממצבת אותן כאלטרנטיבה ומתחרה באוזניות המובילות
רפאל בן זקרי | 
Bose QuietComfort (צילום Bose)
Bose משיקה את אוזניות ה-QuietComfort החדשות שלה, במחיר של $179, כתגובה לאוזניות AirPods 4 של אפל שהוכרזו בשבוע שעבר. האוזניות מציעות סינון רעשים אקטיבי (ANC), עיצוב נוח לשימוש יומיומי, טעינה אלחוטית, ועד 8.5 שעות של חיי סוללה (בהנחה ש-ANC כבוי). האוזניות מגיעות בצבעים שחור, לבן וסגול, ותומכות בקישוריות Multipoint.
האוזניות עמידות למים וזיעה בתקן IPX4, וכוללות תכונות תוכנה ייחודיות כמו Remote Selfie, שמאפשרת להשתמש באוזניות כשליט רחוק לצילום תמונות מהטלפון, ופקודה קולית "Hey headphones" להפעלת העוזרת הקולית המועדפת.
למרות המחיר הנמוך יותר, Bose מבטיחה שהאוזניות החדשות יספקו את סינון הרעשים האיכותי שהחברה ידועה בו. כל אוזנייה מכילה שלושה מיקרופונים לסינון רעשים ולשיחות קוליות, והן מגיעות עם מספר גדלים של קצוות סיליקון ורצועות יציבות לנוחות מקסימלית.
ה-QuietComfort של Bose משוחררות בעיתוי מעניין, שממצב אותן כמתחרות ישירות ב-AirPods 4 עם ANC, אך ההבדל העיקרי בעיצוב הוא שאוזניות Bose כוללות קצוות סיליקון בעוד ה-AirPods 4 מבוססות על עיצוב פתוח.
 
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה