דיגיטל וטק

גוגל קורסת: משתמשים רבים מדווחים על תקלות באפליקציה הפופולרית

משתמשי אנדרואיד רבים ברחבי העולם נתקלים בקריסות בלתי פוסקות של אפליקציית גוגל, שמונעת מהם לבצע חיפושים באפליקציה. גוגל מנסה לאתר את הבעיה אך העדכון מתעכב. האם מדובר בתקלה חמורה שתשאיר את המשתמשים ללא פתרון?
רפאל בן זקרי | 
אפליקציית גוגל (צילום shutterstock)
משתמשי אנדרואיד רבים חווים ביממה האחרונה קריסות חוזרות ונשנות של אפליקציית גוגל כאשר הם מנסים לבצע חיפוש. הבאג, שגרם להודעת "Google keeps stopping" להופיע במסכים של משתמשים ברחבי העולם, השפיע על יכולת החיפוש דרך האפליקציה והוביל לתסכול רב בקרב המשתמשים.
גוגל עדכנה כי היא מכירה את התקלה והבהירה כי היא עובדת על זיהוי הבעיה, עם עדכון צפוי בתוך שעות ספורות. משתמשים דיווחו כי האפליקציה מתרסקת מיד לאחר פתיחתה דרך מסך הבית, כשהחיפוש דרך הווידג'ט של גוגל מציג בקצרה את שאילתות העבר לפני קריסה נוספת.
הבאג השפיע על גרסאות יציבות ובטא של אפליקציית גוגל (15.35 ו-15.36 בהתאמה) במכשירים הפועלים על אנדרואיד 15, 14 וגרסאות קודמות, כולל מכשירי גלקסי של סמסונג ופיקסל של גוגל, ועוד. עם זאת, שירותי גוגל אחרים כמו Assistant, Google Lens ו-Google.com דרך כרום המשיכו לפעול כרגיל, מה שהוביל משתמשים רבים להשתמש בהם כפתרון זמני.
נכון לעכשיו, אין פתרון מיידי לתקלה, והמשתמשים נאלצים להמתין לעדכון נוסף מגוגל. משתמשים יכולים להשתמש בגוגל דרך דפדפן כרום או אפליקציות אחרות כפתרון ביניים, אך התקלה מזכירה תקלות קודמות כמו באג ה-WebView מ-2021, ומדגישה את התלות הרבה של מערכת אנדרואיד באפליקציית גוגל המרכזית.
 
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה