דיגיטל וטק

אפל מתקפלת מתביעת הענק נגד NSO: כך ניצלה מפתחת פגסוס

אפל החליטה להסיר את התביעה שהגישה לפני שלוש שנים נגד NSO Group, חברת הסייבר ההתקפי הישראלית. הסיבה: ענקית הטכנולוגיה לא תוכל להשיג את המידע הנדרש עבור התביעה. מלבד זאת, אפל חוששת כי התביעה עשויה לחשוף בפני NSO Group מידע רגיש של החברה

מערכת ice | 
NSO (צילום פלאש 90/ יונתן זינדל)
לאחר שחברת אפל הכריזה כי היא מתכוונת לתבוע את NSO Group, חברת הסייבר ההתקפי הישראלית, בטענה כי היא ניצלה לכאורה את חולשת  Zero-Click שגרמה לפגיעה מהותית בבעלי אייפונים,  ענקית הטכנולוגיה עולה שוב לכותרות בהיקשר אותה פרשה מעניינת. 
על פי הפרסום של העיתון The Washington Post, אפל פנתה לבית המשפט בארה"ב בבקשה להסיר את התביעה שהגישה לפני שלוש שנים נגד חברת הסייבר הישראלית. על פי הדיווח, ענקית הטכנולוגיה לא תוכל להשיג את המידע הנדרש עבור התביעה בכדי להוכיח את טענתה העיקרית נגד חברת הסייבר הישראלית.
סיבה נוספת להחלטת אפל נוגעת לעובדה כי אותה תביעה עשויה דווקא לחשוף מידע רגיש של החברה בפני NSO group, דבר שעלול לסכן את ענקית הטכנולוגיה.  כזכור, בשנת 2021 אפל הודיעה כי היא מתכוונת לתבוע את חברת הסייבר ההתקפי הישראלית. על פי הדיווחים, מטרת התביעה הייתה לחסום את NSO Group ואת חברת האם שלה המכונה Q Cyber מלקבל גישה למוצרי אפל.
בתגובה לאותה תביעה דרמטית, מיהרה חברת הסייבר הישראלית לערער עליה בבית המשפט בארה"ב אך לשווא. שופט בית המשפט בארה"ב דחה את הערעור של חברת הסייבר הישראלית אשר ניסתה לבטל את המשפט. 
 
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה