דיגיטל וטק

מחקר חושף: עד כמה השעון החכם שלכם מדייק בניטור הגוף?

מחקר חדש שנערך באוניברסיטת מישיגן מציג תוצאות מרשימות עבור דיוק המדדים של Galaxy Watch, כמו קצב לב והזעה, עם קורלציה גבוהה מול ציוד קליני ומקצועי. האם השעון החכם של סמסונג מצדיק את ההבטחות? הנה מה שהמחקר גילה
רפאל בן זקרי |  2
Galaxy Watch Ultra (צילום Samsung)
כשמדובר בשעונים חכמים שמבטיחים מגוון תכונות ניטור ומעקב אחר ספורט ובריאות, השאלה היא תמיד עד כמה הם מדייקים. מחקר חדש שנערך על ידי אוניברסיטת מישיגן מצא כי תכונות המעקב של שעון ה-Galaxy Watch מציגות קורלציה גבוהה עם ציוד קליני וציוד של מדעי הספורט, מה שמחזק את אמינותו של השעון.
סמסונג, בשיתוף עם המרכז למדעי הספורט ולביצועי אנוש (HPSSC) של אוניברסיטת מישיגן, הודיעה כי מעבדת חקר הביצועים של האוניברסיטה (MiPR) בדקה ואימתה את הדיוק של מדדים שונים כמו קצב לב, הזעה, צריכת חמצן מרבית ואחוז השומן בגוף כפי שנמדדו על ידי Galaxy Watch. הממצאים מצביעים על התאמה משמעותית בין המדידות של השעון לבין המכשירים הקליניים והציוד המקצועי, מה שמספק ביטחון ברמת הדיוק של השעון במעקב אחרי כושר גופני ובריאות.
המחקר התמקד ברצי עילית ובדק מגוון מדדים פיזיולוגיים במהלך ריצה. לדוגמה, מדידת קצב הלב על ידי ה-Galaxy Watch הציגה התאמה של 90% עם מדידות שבוצעו באמצעות אלקטרוקרדיוגרם, והערכת כמות ההזעה התאימה ב-95% למדידות בשיטות קליניות. מדדים נוספים כמו צריכת חמצן מרבית ואחוז השומן בגוף הראו גם הם קורלציה גבוהה, מה שממחיש את הדיוק הרב של השעון החכם.
לדברי ד"ר הון פק, סגן נשיא בכיר בסמסונג, המחקר מאוניברסיטת מישיגן מהווה אישור נוסף ליכולות המעקב המתקדמות של השעון, ומדגיש את מחויבות החברה להמשיך לפתח טכנולוגיות מדויקות ושימושיות בתחום הבריאות והכושר.
 
תגובות לכתבה(2):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה
  • 2.
    איזה גירסה
    שמעון 09/2024/12
    הגב לתגובה זו
    0 0
    בטח בדקו על 7 ultimate וזה סתם קידום מכירות..
    סגור
  • 1.
    מוזר שלא בדקו שעונים אחרים. מי מימן את ה״מחקר״? (ל"ת)
    סקרן 09/2024/12
    הגב לתגובה זו
    2 0
    סגור