דיגיטל וטק

וואווי מפתיעה: סמארטפון מתקפל לשלושה חלקים עם מסך עצום

וואווי חשפה בסין את המתקפל הראשון בעולם לשלושה חלקים, עם מסך בגודל 10.2 אינץ'. המכשיר המתקדם מציע חוויית שימוש כמו טאבלט, מערכת צילום מתקדמת ומחיר גבוה במיוחד. האם נראה אותו גם מחוץ לסין?
רפאל בן זקרי | 
Huawei XT (צילום Huawei)
וואווי חשפה בסין את Mate XT Ultimate Design, סמארטפון חדשני המתקפל לשלושה חלקים, הראשון בעולם, עם מסך בגודל 10.2 אינץ' במצב פתוח מלא. המכשיר, המיועד לספק חוויית שימוש דומה לטאבלט, מגיע עם גב מעור וטבעת מצלמה עגולה הכוללת עדשת 50 מגה-פיקסל ראשית עם מייצב תמונה אופטי.
המחיר ההתחלתי של המכשיר בסין עומד על ¥19,999 (כ-2,808 דולר), מה שממצב אותו כאחד המכשירים היקרים ביותר בשוק. המכשיר מציע מסך OLED בגודל 6.4 אינץ' במצב סגור עם קצב רענון של 240Hz, שניתן להרחיב ל-7.9 אינץ' ולבסוף ל-10.2 אינץ' במצב פתוח מלא, תוך שמירה על יחס מסך ייחודי של 16:11 ורזולוציית 3K.
בנוסף לעיצוב המתקדם והמסכים המגוונים, ה-Mate XT מצויד במערכת הצילום XMAGE של וואווי, המאפשרת 10 רמות שונות של מפתח צמצם, מה שמסייע לצילום בתנאי תאורה שונים. הסוללה דקה יחסית בנפח 5,600mAh ותומכת בטעינה מהירה חוטית של 66W ואלחוטית של 50W.
ה-Mate XT כולל גם את מערכת ההפעלה HarmonyOS 4.2, 16GB של וואווי, זיכרון RAM ועד 1TB של אחסון פנימי, ומציע יכולות AI מתקדמות כמו כתיבה ועריכת תמונות, לצד תקשורת לוויינית המאפשרת שמירה על קשר גם בהיעדר קליטה סלולרית. בשלב זה, לא ברור אם המכשיר יושק מחוץ לשוק הסיני.
 
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה