דיגיטל וטק

אכזבה למשתמשי הגלקסי? זו עליית המחירים שתגיע למכשיר החדש

שמועות חדשות מעוררות אכזבה בקרב מעריצי סדרת Fan Edition של סמסונג. הדיווחים מצביעים על התייקרות משמעותית של ה-Galaxy S24 FE, למרות שדרוגים מינוריים במפרט הטכני. האם מעריצי המכשיר ישלמו יותר עבור פחות?
רפאל בן זקרי | 
Galaxy S24 FE (צילום Android Headlines)
מעריצי סדרת Fan Edition של סמסונג, גרסת המעריצים המוזלת למכשיר הדגל, עשויים להתאכזב מהשמועות האחרונות על ה-Galaxy S24 FE. דיווחים מצביעים על כך שהדגם החדש עשוי להתייקר בכמעט $100 לעומת הדגם הקודם, זאת למרות שיפור מתון בלבד במפרט הטכני.
הדיווחים מצביעים כי סמסונג מתכננת להציע את ה-Galaxy S24 FE עם מסך גדול יותר ביחס לעבר, בגודל 6.7 אינץ', לעומת 6.4 אינץ' בדגם הקודם. כמו כן, המכשיר צפוי להגיע עם מעבדים חזקים יותר, כמו Snapdragon 8 Gen 3 או Exynos 2400, בהתאם לאזור המכירה, מה שעשוי להצדיק חלק מהעלייה במחיר.
עם זאת, למרות השיפורים הללו, המפרט הבסיסי של גרסת המעריצים, ה-Galaxy S24 FE, צפוי להישאר דומה לזה של הדגם הקודם, עם 8GB RAM ו-128GB אחסון. נוסף על כך, הדיווחים מצביעים על כך שהביצועים של המעבדים בגרסה זו יהיו מעט נמוכים מאלו שבדגמי הדגל של סדרת ה-Galaxy S24.
השאלה המרכזית שנותרה כעת עד להשקה, היא האם השיפורים המתונים והשדרוגים במעבד ובמסך מצדיקים את העלייה במחיר, והאם המשתמשים אכן ישתכנעו לשדרג לאור ההתפתחויות הללו.
 
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה