דיגיטל וטק

הגלקסי הבא קרוב להשקה: זה הנתון שיאכזב אתכם

הגרסה המוזלת של סדרת Galaxy S24 מתקרבת להשקה, אך נתוני טעינה חדשים עשויים לאכזב את המעריצים. עם טעינה חוטית של 25W בלבד וטעינה אלחוטית של 9W, סמסונג בוחרת לשמור על מהירות טעינה זהה לדגם הקודם. האם הביצועים יפצו על כך? כל הפרטים שמאחורי ההדלפה
רפאל בן זקרי | 
Galaxy S24 FE (צילום Android Headlines)
סמסונג עובדת כבר תקופה על גרסת מעריצים מוזלת לסדרת הדגל שלה, בשם Galaxy S24 FE, שהשקתו צפויה להתקיים החודש או בחודש אוקטובר לכל המאוחר. כעת, מידע חדש שנחשף מצביע על נתוני טעינה שאולי עשויים לאכזב אתכם.
המכשיר, שעבר לאחרונה תהליך אישור על ידי ה-FCC בארצות הברית, חושף תמיכה בטעינה אלחוטית בעוצמה של 9W. אולם, פרטים חדשים שנחשפו באמצעות אישור TUV מגלים שהטעינה החוטית תגיע לעוצמה של 25W בלבד, בדיוק כמו בדגם הקודם. המכשיר החדש ממשיך לפספס את היכולת להיטען ב-45W, שהיא מהירות המקסימום שסמסונג מציעה כרגע במכשירי הדגל שלה.
המכשיר יגיע עם שבב Exynos 2400, אך בגרסה משונמכת מעט של השבב, מה שיכול לרמוז על חיסכון במערכת הקירור. זה מציב את ה-S24 FE צעד אחד מתחת לדגם הבסיסי של ה-S24 מבחינת ביצועים. מבחינת עיצוב, יהיה קשה להבדיל בין ה-S24 FE ל-S23 FE, לפחות מבחינת המראה החיצוני מאחור. עם זאת, ייתכן שסמסונג תשיק את המכשיר בצבעים חדשים שלא היו קיימים בדגם הקודם, מה שעשוי להקל על הבידול.
נראה כי השנה סמסונג בחירה עבור גרסת המעריצים שלה בעיקר בשיפורים בתחום הביצועים והפיצ'רים, אך בכל הנוגע לטעינה, לא יירשמו שינויים משמעותיים. כעת נותר להמתין להשקה כדי לקבל את הנתונים המאומתים לגבי המכשיר.
 
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה