דיגיטל וטק

עוקץ הסטרימינג הגדול: האיש שהרוויח 10 מיליון דולר בלי להתאמץ

מייקל סמית', מוזיקאי מארה"ב, השתמש בבינה מלאכותית ליצירת אלפי שירים גנריים ולאחר מכן ניצל בוטים כדי להזרים את השירים הללו שוב ושוב בפלטפורמות סטרימינג. על פי הפרסום, הוא השתמש בכמויות גדולות של כתובות אימייל ושירות VPN כדי להסתיר את פעילותו
מערכת ice |  2
לוגו ספוטיפיי (צילום Shutterstock)
בינה מלאכותית היא עסק משתלם? מייקל סמית', מוזיקאי מארה"ב, השתמש בבינה מלאכותית ליצירת אלפי שירים גנריים ולאחר מכן ניצל בוטים כדי להזרים את השירים הללו שוב ושוב בפלטפורמות סטרימינג כמו Spotify ו-Amazon Music. באמצעות השיטה הזו, סמית', תושב צפון קרוליינה בן ה-52, הרוויח מעל ל-10 מיליון דולר מכספי תמלוגים.
הרשויות חשפו את הונאתו בעקבות חקירה מעמיקה. על פי דיווח ב-N12, בסך הכל, סמית' יצר אלפי חשבונות בפלטפורמות הסטרימינג באמצעות בוטים, ואלו הניבו לו כ-600 אלף האזנות ביום. סמית' נעצר באשמת הונאה וקשירת קשר, ועונש המקסימום על העבירות עשוי להגיע ל-60 שנות מאסר.

 
על פי הפרסום, הוא השתמש בכמויות גדולות של כתובות אימייל ושירות VPN כדי להסתיר את פעילותו. בנוסף, התגלה מייל מפתיע מחודש פברואר, שבו סמית' התגאה שהשירים שלו זכו ליותר מ-4 מיליארד האזנות ושהוא הרוויח יותר מ-10 מיליון דולר בתמלוגים מאז החל לפעול בשיטה לפני כחמש שנים.
תגובות לכתבה(2):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה
  • 2.
    הלך עליו
    הלך עליו 09/2024/09
    הגב לתגובה זו
    0 0
    ספוטיפיי הולכים לתבוע לו את הצורה ברמות קשות
    סגור
  • 1.
    לא הבנתי מה לא בסדר, בינה מלאכותית פתוחה לשימוש הציבור (ל"ת)
    ליל 09/2024/09
    הגב לתגובה זו
    0 0
    סגור