תרבות ופנאי

אבל בעולם המוזיקה: הראפר המצליח התמוטט על הבמה - ומת בגיל 53

הראפר האמריקני פטמן סקופ, בן 53, מת אתמול לאחר שהתמוטט על הבמה במהלך הופעה בקונטיקט. סקופ, הידוע בעבודתו עם מיסי אליוט ומריה קארי, הובהל לבית החולים שם נקבע מותו. צפו בתיעוד המבהיל 

מערכת ice | 
הופעות (צילום pixabay)
הראפר האמריקני פטמן סקופ, ששמו האמיתי הוא אייזק פרימן השלישי, מת היום (שבת) לאחר שהתמוטט על הבמה במהלך הופעה שהתקיימה הלילה בקונטיקט. סקופ, בן 53 במותו, פונה לבית החולים שם נקבע מותו. בהופעה, שנערכה בפארק המרכזי של מדן, תיעדו צופים את סקופ מתמוטט על הבמה רגעים לאחר שטיפס אל עמדת הדי-ג'יי.
 
בסרטונים שפורסמו ברשת החברתית X, נראית האכזבה והבהלה בקהל, כשחבריו של הראפר ניסו להרגיע את המצב.
 
פטמן סקופ נודע בזכות שיתופי פעולה מוצלחים עם אמנים כמו מיסי אליוט, מריה קארי ודייוויד גואטה. בין הלהיטים הבולטים שלו נמצאים הסינגל "Be Faithful" שיצא בשנת 1999 והושק מחדש ב-2003, והסינגל "Lose Control" שיצא ב-2005, בו שיתף פעולה עם מיסי אליוט וסיארה. שיר זה הגיע למקום השלישי במצעד בילבורד וזכה בפרס גראמי לווידיאו קליפ הטוב ביותר.
 

בעקבות מותו, פיור קולד, הידוע גם בשם בירץ' מייקל, פרסם פוסט ברשתות החברתיות בו כתב: "בלב כבד אני מודיע על פטירתו של אייזק פרימן השלישי, הידוע מקצועית בשם פטמן סקופ". ראש העיר מדן, לורן גארט, עדכנה בפייסבוק כי סקופ חווה התקף רפואי על הבמה והובהל באמבולנס לבית החולים. היא הבטיחה לספק עדכונים נוספים כאשר יהיו זמינים, וביקשה מהציבור לשמור את סקופ במחשבותיהם ובתפילותיהם.
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה