דיגיטל וטק

ה-AirPods של אפל נחשפות ימים לפני ההשקה: מה חדש?

אחרי שלוש שנים, אפל מתכוננת להשיק את הדור הרביעי של אוזניות האיירפודס עם שדרוגים משמעותיים. עם תכונות כמו ביטול רעשים אקטיבי, חוויית שמע משופרת, ועיצוב חדשני, מה בדיוק ישתנה ואיך הם יעמדו בהשוואה לדגמים הקודמים? כל הפרטים על ההשקה הקרובה בשבוע הבא
רפאל בן זקרי | 
איירפודס (צילום Daniel Romero unsplash)
שלוש שנים עברו מאז שהציגה אפל את הדור השלישי של אוזניות האיירפודס (AirPods) וכעת החברה מתכוננת לחשוף את הדור הרביעי של האוזניות הפופולריות באירוע "It's Glowtime" שייערך ב-9 בספטמבר. השמועות והדיווחים השונים מצביעים על כך שהאיירפודס 4 יגיעו עם מגוון שדרוגים ותכונות חדשות, שייקחו השראה מהדור השני של האיירפודס פרו.
הדור הרביעי של האיירפודס צפוי לכלול שני דגמים שיתמקדו ברמות מחיר שונות, במטרה להחליף גם את הדור השלישי וגם את הדור השני של האיירפודס, שממשיך להימכר כיום במחיר נמוך יותר. דגם אחד יהיה זול יותר, בעוד הדגם היקר יותר יכלול תכונות ששמורות עד כה לאיירפודס פרו, כמו ביטול רעשים אקטיבי (ANC) ורמקול במארז הטעינה המאפשר השמעת צליל לאיתור קל של האוזניות.
השינויים בעיצוב צפויים לכלול עדכון שמזכיר שילוב בין העיצוב הנוכחי של האיירפודס לאיירפודס פרו, עם גבעולים קצרים יותר והתאמה טובה יותר לאוזן. כמו כן, האוזניות החדשות יכילו את שבב ה-H2 המשופר, שמספק חוויית שמע משופרת, חיבור מהיר ואמין יותר באמצעות Bluetooth 5.3, ושיפור בזמן הסוללה.
תכונות נוספות שייתכן ויופיעו כוללות בקרי עוצמת קול מבוססי מגע, שיפורים באיתור המיקום באמצעות Find My, תאימות לטעינה באמצעות מטען Apple Watch, ושימוש באיירפודס כתחליף למכשירי שמיעה (בהתאם לעדכון תוכנה שצפוי בהמשך השנה). המארז החדש צפוי לכלול גם חיבור USB-C לטעינה, בהתאם לסטנדרטים החדשים של אפל.
 
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה