דיגיטל וטק

האוזניות הבאות של אפל מוכנות להשקה: אלו כל החידושים

שמועות חדשות מצביעות על שדרוג משמעותי שיגיע ל-AirPods Pro 3, עם שיפור ביכולת ביטול הרעשים האקטיבית (ANC), המתמקד בעיבוד שמע מתקדם. האם נזכה לראות את האוזניות כבר באירוע הקרוב של אפל? כל הפרטים על החידושים הצפויים
רפאל בן זקרי | 
איירפודס (צילום Daniel Romero unsplash)
אפל מתכוננת לשורת הכרזות משמעותית, ב-9 בספטמבר הקרוב. כעת, שמועות חדשות מצביעות על כך שאוזניות ה-AirPods Pro 3 צפויים להגיע בקרוב עם שדרוג משמעותי ליכולת ביטול הרעשים האקטיבית (ANC). על פי המידע שהודלף על ידי מקור אמין בשם Kosutami, השיפור בביטול הרעשים צפוי להתרחש בעיקר דרך שיפורים בתוכנה ובתהליכי עיבוד השמע, ולא דרך שינויים בעיצוב של האוזניות עצמן.
בנוסף, הדיווחים מציינים כי אפל מתכננת להשיק את הדור הבא של ה-AirPods Pro ב-2025, עם תכונות בריאות חדשות, שבב שמע משופר ועוד, כפי שדווח גם על ידי מארק גורמן מבלומברג. למרות זאת, השמועות הנוכחיות טוענות שהשחרור של AirPods Pro 3 עשוי לקרות מוקדם יותר מהצפוי.
אפל צפויה גם להציג גרסה של AirPods 4 עם ביטול רעשים אקטיבי באירוע ההשקה שיתקיים ב-9 בספטמבר תחת הכותרת "It’s glowtime". שיפור זה צפוי להגדיל עוד יותר את היתרון של AirPods Pro על פני מתחרים אחרים בשוק, ולהמשיך לבסס את מעמדה של אפל בתחום האוזניות.
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה