דיגיטל וטק

גוגל משיקה בישראל: זה ה-AI שמקבל תמיכה בעברית

גוגל מביאה את מודל הבינה המלאכותית המשודרג שלה לישראל, עם יכולות מתקדמות והתאמה אישית, כולל תמיכה מלאה בעברית. מהן היכולות החדשות שיגרמו למתחרות לחשוש? כל הפרטים על השדרוג המשמעותי
רפאל בן זקרי |  2
גוגל Gemini Live (צילום Google)
גוגל מכריזה על שורת פיצ'רים חדשים לפלטפורמת הבינה המלאכותית Gemini, הכוללים התאמה אישית למודל השפה, יצירת תמונות מתקדמות עם מודל Imagen 3 ועוד. החל מעתה, מנויי Gemini Advanced, Gemini Business ו-Gemini Enterprise יכולים להתאים את הפלטפורמה לצרכיהם בעזרת כלים חדשניים ויצירתיים.
פיצ'ר ה-Gems החדש, בדומה ל-GPTs של המתחרה OpenAI, מאפשר למשתמשים ליצור גרסאות מותאמות אישית של מודל הבינה המלאכותית Gemini, שישמשו כמומחי AI בתחומים שונים, כמו פיתוח קריירה, סיעור מוחות, קידוד ועוד, ולנצל אותם לסיוע במשימות שונות, החל מלמידה ועד כתיבה.
לצד ה-Gems, גוגל הציגה את Imagen 3, מחולל תמונות חדשני מבוסס בינה מלאכותית, המסוגל ליצור תמונות באיכות גבוהה ובפירוט מדויק, ומבין גם עברית(!). המודל תומך ביצירת תמונות בסגנונות שונים, ממציאותיים ועד לאמנותיים, עם יכולת לשנות את התוצאה בהתאם למשוב המשתמש.
הפיצ'רים החדשים של Gemini יושקו בהדרגה ב-150 מדינות, כולל ישראל, עם תמיכה במגוון רחב של שפות, כולל עברית כמובן. גוגל ממשיכה לשפר את המוצר על פי משוב ממשתמשים ומזמינה את כולם להתנסות ביכולות החדשות דרך Gemini Advanced.
 
תגובות לכתבה(2):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה
  • 2.
    אספו נתונים מכל דגי הזהב באוקיאנוס
    אבישי 08/2024/29
    הגב לתגובה זו
    1 0
    מב זה נותן e1 איראלה לא תתקשר פתאום
    סגור
  • 1.
    למה אין עברית באנדרואיד אוטו אסיסטנט (ל"ת)
    ירון בר 08/2024/29
    הגב לתגובה זו
    3 0
    סגור