דיגיטל וטק

גוגל מציגה: מענה מהיר לאימייל עכשיו באפליקציה לאנדרואיד

גוגל משיקה את אפשרות המענה המהיר באפליקציית Gmail לכלל משתמשי אנדרואיד, המאפשרת להשיב להודעות במהירות ובקלות ישירות מתוך השיחה. איך הפיצ'ר החדש ישדרג את השימוש שלכם, ומתי הוא צפוי להגיע גם ל-iOS? כל מה שצריך לדעת על השדרוג
רפאל בן זקרי | 
Gmail (צילום Shutterstock)
גוגל ממשיכה בשדרוג האפליקציות שלה לאנדרואיד, ובפרט לאפליקציית שירות האימייל שלה, Gmail. החברה מרחיבה כעת לכלל המשתמשים את האפשרות המהירה למענה להודעות ב-Gmail עבור מכשירי אנדרואיד, לאחר השקה מצומצמת מוקדם יותר השנה. כעת, משתמשים יכולים להשיב להודעות באמצעות חלון קטן שמופיע בתחתית השיחה, מבלי לפתוח חלון חדש, ובכך מאפשרת להתייחס למייל שהתקבל תוך כדי כתיבת התשובה.
אם יש צורך ביותר מקום לכתיבת תשובה ארוכה יותר, ניתן להרחיב את חלון הכתיבה בלחיצה על אייקון ההרחבה, וכך תוכלו לקבל גישה לאפשרויות עיצוב טקסט והתאמה אישית נוספות. גוגל מציינת שהאפשרות החדשה זמינה כעת למשתמשים פרטיים ולמשתמשי Workspace באנדרואיד, אך ההשקה מתבצעת בהדרגה ותסתיים תוך 15 ימים עבור לקוחות Workspace. למשתמשי iOS, הפיצ'ר צפוי להגיע מאוחר יותר השנה.
התכונה החדשה למענה מהיר שוחררה כאמור כבר במאי 2024, כאשר מספר משתמשים מצומצם קיבל גישה אליה במסגרת ניסיונית, גם בישראל. כעת נראה שהיא מוכנה להשקה רחבה יותר לכלל המשתמשים, ככל הנראה ללא הצורך בעדכון ממשי של האפליקציה.
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה