דיגיטל וטק

אייפון 16: למה אפל תציג לא פחות משמונה גרסאות שונות?

אפל מכינה שמונה גרסאות שונות לאייפון 16, עם הבדלים משמעותיים בין השווקים בארה"ב ובאירופה. משתמשים בארה"ב יקבלו תכונות AI מתקדמות, בעוד שבאירופה ייהנו מאפשרויות התאמה אישית חסרות תקדים. מה צפוי בכל דגם, ומה המשמעות עבורכם? כל הפרטים על השקת האייפון הקרובה
רפאל בן זקרי |  1
אייפונים (צילום Shutterstock)
מועד ההכרזה על האייפון 16, ב-9 בספטמבר, מתקרב. השנה, אפל צפויה לשחרר לא פחות משמונה גרסאות שונות של האייפון 16, אשר יתפצלו בצורה משמעותית הן מבחינת החומרה והן מבחינת התוכנה. בעוד שבארה"ב משתמשים ייהנו מהתכונות החדשות של פלטפורמת הבינה המלאכותית Apple Intelligence, כולל תכונות מבוססות AI כמו עוזר כתיבה חכם וכלי עריכת תמונות, משתמשי האייפון באירופה לא יקבלו את אותן התכונות בגלל חוקים מחמירים באיחוד האירופי.
באירופה, משתמשים יוכלו לבצע התאמות אישיות חסרות תקדים למערכת ההפעלה, כמו הסרת אפליקציות ברירת מחדל והחלפתן בחלופות מצד שלישי, וזאת בעקבות חוק השוק הדיגיטלי של האיחוד האירופי. תכונות כמו חנות אפליקציות חלופית או דפדפן שאינו Safari יהיו זמינות למשתמשי האייפון ביבשת, בעוד בארה"ב השינויים הללו לא יתאפשרו.
השילוב של שינויים אלו יוצר מצב בו למעשה יהיו השנה לא פחות משמונה דגמים שונים של האייפון 16. ארבעה עבור השוק האמריקאי, וארבעה עבור השוק האירופי, כאשר כל דגם מתאפיין במערך שונה של תכונות ויכולות, בהתאם לשוק בו הוא משווק.
תגובות לכתבה(1):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה
  • 1.
    הכל עניין של מידע וכסף!!!!
    אנצי!!!! 08/2024/28
    הגב לתגובה זו
    1 0
    מה הבעיה להשקיע טיפה כמו חברת אפל ואז לקבל הרבה מידע על הלקוחות וכך יוכלו בחברה להגדיל את הרווח בעתיד!!!!!
    סגור